امروز جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 19 April , 2024 ساعت 03:40:59 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد دولت‌آباد

تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد دولت‌آباد

به گزارش پایگاه خبری شهرستان برخوار به نقل از خبرنگار مهر، محمد باقری ظهر چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت تشییع شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد برگزار شد، با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در مورد تشییع شهدا در این دانشگاه اظهار داشت: در این راستا و با توجه به آغاز طرح خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه‌های آزاد کشور از پنج سال گذشته این طرح نیز در هفته آینده در این دانشگاه اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه‌های آزاد را می‌توان بهترین تذکر به دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها در مورد جایگاه شهدا در امنیت و آزادی کشور دانست، اضافه کرد: بر این اساس از آنجایی که ما وظیفه انتقال و عمق بخشی به آموزه‌های نسل دوم و سوم در مورد جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را داریم، خاکسپاری شهدا می‌تواند اقدامی اساسی تلقی شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با تاکید بر اینکه متاسفانه برخی از دانشجویان ما در زمينه فرهنگ ایثار و شهادت اطلاعات کمی داشته و تنها در حد مطالعه در این زمینه آشنایی دارند، ادامه داد: بر این اساس به عنوان مسئولان فرهنگی بر خود لازم می‌دانیم که به صورت عملی و از نزدیک این دانشجویان را با معنای اصلی ایثار و شهادت آشنا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد، افزود: این دو شهید که ۱۹ ساله هستند و در عملیات‌های محرم و منطقه شرحانی و عملیات کربلای چهار در ام‌الرساس حضور داشتند در روز ۲۹ آذرماه در شهر دولت‌آباد تشییع و در این دانشگاه خاکسپاری می‌شوند.

باقری با اشاره به تشکیل چهار کمیته پشتیبانی و مالی، اجرایی، فنی و عمرانی و امنیت و انتظامات برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد ابراز داشت: در این مراسم از حضور مداحان اهل بیت (ع)، روایتگران دفاع مقدس و سرداران جنگ بهره خواهیم برد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی، دل‌نوشته و فیلم خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد بیان داشت: همچنین در شب قبل از خاکسپاری این شهیدان مراسم وداعی در این دانشگاه با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super