امروز چهارشنبه , ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Wednesday , 24 April , 2024 ساعت 06:54:23 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / ثبت دو شرکت دانش بنیان در دانشگاه آزاد دولت آباد

ثبت دو شرکت دانش بنیان در دانشگاه آزاد دولت آباد

به گزارش پایگاه خبری شهرستان برخوار به نقل از ایرنا، سیدمحمد کاظمی در جمع خبرنگاران افزود: این دانشگاه در راستای تاسیس شرکت‌های دانش بنیان، پیشنهاد تأسیس دو شرکت حسابداری و فناوری اطلاعات را مطرح کرده و موفق به اخذ مصوبه سازمانی آن شده است که این دو شرکت به زودی تاسیس می‌شود.

وی مهمترین مزیت دانشگاه دولت‌آباد را همجواری با شهر اصفهان خواند و اظهار کرد: این دانشگاه در سال 1381 تاسیس شده است و چهار هزار دانشجو در چهار رشته معماری، برق، حسابداری و کامپیوتر در آن مشغول به تحصیل هستند .

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دولت‌ آباد گفت: این دانشگاه از نظر زیر ساخت پژوهشی وضعیت مطلوبی و 15 آزمایشگاه در این دانشگاه وجود دارد.

کاظمی با بیان اینکه 30 عضو هیات علمی تمام وقت در این دانشگاه تدریس می کنند گفت: 15 استادیار برای این دانشگاه درخواست کرده‌ایم .

وی افزود: این دانشگاه به زودی در هفت رشته جدید کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد که یکی از این رشته‌ها مدیریت منابع انسانی است که تاکنون در هیچ دانشگاه آزاد کشور تدریس نشده است.

سرپرست دانشگاه آزاد دولت آباد با بیان اینکه رضایت دانشجو اهمیت بسیاری دارد گفت: به منظور سهولت رفت و آمد دانشجویان سرویس دانشجویی در 12 ایستگاه فعال هستند.

شیوه نامه ایجاد و تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه‌های آزاد با هدف استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی و موسسه پژوهشی در سال 92 ابلاغ شده است./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super