امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 18 April , 2024 ساعت 03:54:12 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / بین‌الملل / آمار جنایت در نیجریه به ۲۰۰۰ نفر رسید

آمار جنایت در نیجریه به ۲۰۰۰ نفر رسید

به گزارش پایگاه خبری شهرستان برخوار و به نقل از مهر، در جریان حمله روز شنبه هفته گذشته ارتش نیجریه به خانواده و محل سکونت شیخ ابراهیم زکزاکی، سه فرزند پسر ایشان به نام‌های «حماد،» «علی حیدر» و «حمید» و یکی از خواهران شیخ زکزاکی به نام «فاطمه زکزاکی» نیز در کنار بسیاری دیگر از مردم به شهادت رسیده‌اند.

بنابر این گزارش، علی حیدر زکزاکی یکی از مجروح‌های راهپمایی روز قدس سال گذشته بود که در فراق سه برادر شهید خود می‌سوخت. حمید نیز کوچک‌ترین فرزند خانواده شیخ زکزاکی بود که ۱۳ سال بیشتر نداشت.

این گزارش همچنین می‌افزاید: هر سه فرزند پسر شیخ در وضعیتی بسیار دلخراش و اسفناک در مقابل چشمان پدر و مادرشان خانم «زینب زکزاکی» و خواهرشان «سهیله زکزاکی» به فیض شهادت نائل شده‌اند. «احمد»، «حامد» و «محمود» سه پسر دیگر شیخ بودند که سال گذشته در جریان راهپیمایی روز قدس به شهادت رسیدند.

اخبار میدانی از شهر زاریا حاکی است: ارتش نیجریه حدود ۲۰۰۰ نفر از پیروان شیخ زکزاکی را از روز شنبه تا دوشنبه کشته و بسیاری را در گورهای دسته جمعی دفن کرده‌اند./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super