امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 01:00:24 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / سیاسی / رد اظهارات هاشمی رفسنجانی توسط وزارت کشور

رد اظهارات هاشمی رفسنجانی توسط وزارت کشور

به گزارش پایگاه خبری شهرستان برخوار به نقل از پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی ، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران به اظهارات روز گذشته هاشمی رفسنجانی در همایش «وحدت حوزه و دانشگاه» که دانشگاه آزاد اسلامی در واحد یادگار امام (ره) برگزار شده یود واکنش نشان داد و گفت: موضوع مطرح شده درباره ورود برخی افراد برای بمب‌گذاری در سه نقطه از کشور صحت ندارد.

هاشمی رفسنجانی در این سخنان گفته بود: «چند روز پیش ۳ نفر از شرق کشور وارد شدند و مأموریت داشتند که حرم امام رضا (ع)، قم و نماز جمعه را منفجر کنند، به آنها گفته بودند شما می‌روید روحانیون یا پاسداران را می‌کشید وقتی آمدند در نمازجمعه تهران با فضا آشنا شدند دیدند که انبوه مردم حاضر هستند و یکی از آنها گفته بود که من برای کشتن مردم نیامدم و این کار را نمی‌کنم. دومی هم این کار را نکرد سومی هم خواست فرار کند او را گرفتند دو نفر بعدی را هم گرفتند و حالا حقایقی را مطرح کرده‌اند.»

(متن اظهارات روز گذشته هاشمی رفسنجانی را از اینجا بخوانید.)

ذوالفقاری در ادامه اظهارت خود در جمع خبرنگاران افزود: در سال گذشته برنامه ریزی کرده بودند که اقداماتی را انجام دهند ولی قبل از اقدام جلوی آنها گرفته شد.

وی ادامه داد: دشمنان یک سری اهدافی را تعیین کرده‌اند از آن سوی مرزها ولی قبل از وارد شدن عملیات آنها خنثی شد و تجهیزات آنها ضبط شد.

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: از ابتدای امسال فقط دو مورد  تهدید وجود داشته است، در ایام اربعین تهدیداتی از آن سوی مرزها داشتیم./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super