امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 28 March , 2024 ساعت 02:22:14 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / دولت مسئول آلودگی هواست

دولت مسئول آلودگی هواست

به گزارش برخوارنیوز به نقل از فارس ، حسینعلی حاجی امروز در گفت ‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، ضمن اشاره به معضل آلودگی هوا که چند روزی است گریبان‌گیر شهرهای بزرگ ‌شده و مشکلات زیادی را برای کلان‌شهرها به وجود آورده است، اظهار کرد: مسئولیت این مشکلات با دولت بوده و نظارت بر عهده مجلس است و طبیعی است که هر دو در انجام وظایف خود باید کوشا بوده و پاسخگوی مردم باشند.

وی افزود: این قبیل مشکلات همت بیشتر دولت را می‌طلبد و باید وزارتخانه‌هایی که در راستای کاهش آلودگی می‌توانند نقش ایفا کنند با جدیت به صحنه بیایند و پیگیری‌های لازم را داشته باشند تا وضعیت بهتر شود.

نماینده مردم برخوار، میمه و شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به عملکرد سازمان محیط ‌زیست، تأکید کرد: در سازمان محیط‌ زیست در بعضی از موارد مانند افزایش آلاینده‌ها می‌بینیم آن‌طور که باید از تولید آلاینده‌ها جلوگیری نمی‌شود و به ‌صورت عملیاتی وارد کار نمی‌شود.

حاجی ادامه داد: همه فرایندها از لحاظ ستادی طی می‌شود و وقتی ‌که کار به مرحله اجرایی می‌رسد، پیگیری نمی‌شود.

وی بیان کرد: سازمان محیط‌ زیست وقت خود را صرف مسائلی کرده است که به حوزه آن مربوط نیست و آلودگی هوا که یک مشکل اساسی است و روز به ‌روز در شهرهای بزرگ در حال بیشتر شدن است را رفع نمی‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: مجلس تذکراتی را در رابطه با موضوع آلودگی هوا به دولت داده اما نیاز به یک اراده قوی در سازمان محیط‌زیست است که این بحث را به پایان برساند./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super