امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 03:32:16 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / سیاسی / زيبا‌كلام، امام و سيدحسن خمينی

زيبا‌كلام، امام و سيدحسن خمينی

به گزارش برخوارنیوز به نقل از  مشرق ، عبدالله گنجی مدیر مسوول روزنامه جوان در یادداشتی پیرامون حمایت‌های اخیر صادق زیباکلام از حسن خمینی نوشت: صادق زیباكلام چند روزی است كه سینه‌زن سیدحسن خمینی شده است و جملاتی همچون «یاران امام بیایند» به كار می‌برد و از آمدن سیدحسن خمینی به میدان انتخابات خبرگان خود را به شدت ذوق‌زده نشان می‌دهد. زیباكلام از جمله بارزترین چهره‌های ضد امام‌ (ره) در ایران محسوب می‌شود كه ضدیت وی نیاز به سند و تحلیل ندارد. كافی است به سخنان و نوشته‌های روزمره‌ وی سری زده شود تا این مدعا اثبات گردد.

امام می‌گوید: «اسرائیل باید محو شود»، زیباكلام می‌گوید «اسرائیل را به عنوان یك كشور به رسمیت می‌شناسم» و برای اثبات مشروعیت وی كتاب نوشته است و از اینكه مجوز چاپ به این مشروعیت‌سازی نمی‌دهند ناراحت است. امام می‌گوید «باید اسلام را فاتح جهان نمود و ما هنوز در گام اول مبارزه علیه شرق و غربیم»، ‌زیباكلام می‌گوید «تبعیت سیاست خارجی از ایدئولوژی عامل بدبختی كشور است».

امام می‌گوید «همه بدبختی‌های ما از آمریكاست»، زیباكلام چند سالی است با نظام مبارزه می‌كند تا آن را از مبارزه با امریكا منصرف نماید. امام می‌گوید «تا من هستم نخواهم گذاشت حكومت به دست لیبرال‌ها بیفتد»، زیباكلام هم مروج لیبرالیسم است و هم از لیبرال‌ها (كارگزاران و نهضت آزادی) حمایت می‌كند. واقعاً كدام یك از سیاست‌ها و كدام بخش از اندیشه امام مورد تأیید و تمجید زیباكلام است؟ اینجاست كه نیروهای انقلاب از سیدحسن خمینی می‌خواهند كه این نگرانی‌ها را به حساب مخالفت و دشمنی نگذارند. سیدحسن باید از خود بپرسند كسانی كه نقطه مقابل امام هستند و این تقابل را فریاد می‌زنند چرا باید به من دلبستگی داشته باشند؟

نگرانی جریان انقلابی كشور این است كه سیدحسن این سؤال را به درستی در ذهن پرورش ندهد و متهم به سكوت یا همراهی با سكولارها، لیبرال‌ها و غرب‌باوران شود و نتیجه آن برای نسل‌های آتی تصویری از امام باشد كه به ضد خودش تبدیل شده است./

یک دیدگاه