امروز جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 19 April , 2024 ساعت 06:50:52 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / هفته وحدت فرصتی برای برطرف شدن اختلاف است

هفته وحدت فرصتی برای برطرف شدن اختلاف است

به پایگاه خبری شهرستان برخوار به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مسعود سرافراز با گرامیداشت فرا رسیدن هفته وحدت افزود: وحدت جهان اسلام یکی از دغدغه‌های امام خمینی (ره) بود و امام راحل لحظه‌ای از این مساله غافل نشد.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به وحدت افزود: وحدت مشقی است که باید نوشته شود و درسی است که باید خوانده شود.

امام جمعه برخوار افزود: حرکت داعش بزرگترین خطر برای جهان اسلام است و کشورهای اسلامی باید با ایجاد وحدت وهابیت را از خود دور کنند.

حجت الاسلام سرافرازدر ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اشاره کرد و افزود: در دوران انتخابات باید مراقب تفرقه‌افکنی و نفوذ دشمن باشیم و همواره به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهیم .

وی اضافه کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با بصیرت و درایت کامل، این حماسه را در تاریخ ثبت خواهند کرد.

امام جمعه برخوار به حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: 9 دی به عنوان روز بصیرت در تاریخ ملت ثبت شده است و مردم ایران در نهم دی سال 88 با حضور مقتدرانه ، پیمان راسخ با نظام اسلامی و ولایت فقیه بستند.

وی افزود: فتنه 88 جریانی بسیار پیچیده بود که با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و پیروی امت اسلامی از ولایت فقیه خاموش شد./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super