امروز سه شنبه , ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Tuesday , 16 April , 2024 ساعت 11:41:16 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / سیاسی / ایران هرگاه به آمریکا اعتماد کرده پیشرفتش متوقف شده است

ایران هرگاه به آمریکا اعتماد کرده پیشرفتش متوقف شده است

به گزارش پایگاه خبری شهرستان برخوار؛ به نقل از رهیاب نیوز ، سردار حسین نجات معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار رهیاب با بیان اینکه دشمن در بحث نفوذ به دنبال تغییر در باور مردم و اثر گذاری بر روی مسئولان ایرانی است، اظهار داشت: در بُعد نخست آنها به دنبال القای این نظر هستند که روحیه انقلابی مردم ایران برای مقابله با استکبار ثمری نداشته و رسیدن به رفاه و آسایش مردم ایران در گرو تعامل با غرب و پذیرفتن فرهنگ غربی است.

وی افزود: دشمن در پی القای این موضوع به مسئولان است که پیشرفت ایران مشروط به تعامل با غرب و آمریکا است و ایران و آمریکا منافع مشترکی در جهان دارند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: بررسی مواضع ایران و آمریکا نشان می‌دهد که ما هیچ سود مشترکی با این کشور مستکبر نداریم و امروز انها به دنبال تقویت تروریست‌ها در خاورمیانه و ایران به دنبال ریشه کن کردن تروریسم است.

وی بیان کرد: البته آمریکا در ظاهر داعیه دار مبارزه با تروریسم است اما تروریسم از نظر این کشور مستکبر حزب الله لبنان و فلسطینیان است و ایران حامی تروریسم در صورتی که ما معتقدیم داعش و رژیم منحوس صهیونیستی تروریسم هستند؛ این موضوعات نشان می‌دهد که ایران و آمریکا هیچ نفع مشترکی در جهان با هم ندارند.

سردار نجات گفت: باید توجه داشت که اگر امروز ایران اسلامی در منطقه دارای قدرت و پیشرفتی است مرهون تلاش دانشمندان و مردم این مرز و بوم است و ایران هروقت به آمریکا اعتماد کرده سبب توقف پیشرفتش شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی انقلاب اسلامی همیشه فعال بوده است، اظهار داشت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی در اکثر کشورهای اسلامی مورد قبول واقع شده و همه خواهان خروج آمریکا از صحنه هستند و در برخی دیگر از کشورها توانستیم آمریکا را بیرون کنیم که این نشان از فعال بودن گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی است. البته در برخی موضوعات دشمن تهاجماتی داشته و ما دفاع کردیم ولی باید توجه داشت که دفاع هم لازم است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وظایف جوانان در دوران تهاجم فرهنگی تأکید کرد: باید فطرت جوانان حزب الهی را با آموزش و سازماندهی توانمند کنیم تا با استفاده از حضور فعال آنها در فضاهای هنری، فرهنگی و مجازی به دشمن تهاجم کنیم.

وی با بیان اینکه احتمال نفوذ در همه بدنه‌های اجتماعی و سیاسی وجود دارد، عنوان کرد: احتمال نفوذ در بین آدم‌های ساده اندیش زیاد است و هر چه بصیرت افراد کمتر است احتمال نفوذ در آنها بیشتر می‌شود.

Watch Dragon ball super