امروز شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Saturday , 20 April , 2024 ساعت 05:56:25 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / احداث یک واحد آموزشی توسط بنیاد برکت در شاپورآباد

احداث یک واحد آموزشی توسط بنیاد برکت در شاپورآباد

به گزارش برخوارنیوز به نقل از خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان  ، معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان در گفتگویی اظهار کرد: بنیاد برکت برنامه ساخت 11 واحد آموزشی در روستاهای شهرستان‌های خور و بیانک، شاهین‌شهر، آران و بیدگل، خمینی‌شهر، فلاورجان ، پیربکران و برخوار را در مرحله ساخت و تکمیل قرار داده است.

وی این طرح‌ها را شامل یک واحد آموزشی شش کلاسه در خور و بیابانک، یک واحد هشت کلاسه در آران و بیدگل، سه واحد شش کلاسه در مناطق خانه کارگر گلدیس و جهادآباد شاهین‌شهر، یک واحد شش کلاسه در جوی‌آباد خمینی‌شهر، دو واحد شش کلاسه در بوئین و میاندشت، یک واحد شش کلاسه در شهر سهرو فیروزان پیربکران، یک واحد در کروج فلاورجان و یک واحد در شاپورآباد برخوار در حال ساخت است.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس اصفهان افزود: اولین سنگ بنای توسعه در هر کشوری توجه به مقوله آموزش است و اگر کشور ما بتواند با گسترش زیرساخت‌های آموزشی، میزان مهارت و توانمندی نیروی انسانی خود را بالا ببرد، بطور طبیعی و پایدار، مراحل پیشرفت و توسعه را با شتاب بیشتری طی خواهد کرد.

جعفرپور خاطرنشان کرد: این بنیاد می‌کوشد تا در چارچوب سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش، زیرساخت‌های آموزشی را در این مناطق توسعه دهد.

ایجاد زیرساخت‌های آموزشی توسط بنیاد برکت در 920 روستا در مناطق محروم کشور، علاوه بر افزایش سطح سواد، منجر به شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان روستایی و به تبع آن توسعه پایدار و همه جانبه این مناطق خواهد شد.

بنیاد برکت در 20 آذر 1386 از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و با هدف انجام مسئولیت‌های اجتماعی، توسعه و توانمندسازی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور تشکیل شد/.

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super