امروز جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 19 April , 2024 ساعت 08:52:56 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / فرهنگی / تکنولوژی‌های جدید نمی‌توانند جای معلم را بگیرند

تکنولوژی‌های جدید نمی‌توانند جای معلم را بگیرند

به گزارش برخوارنیوز به نقل از ایسنا، علی‌اصغر فانی در آیین نکوداشت برگزیدگان دومین جشنواره جلوه‌های معلمی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره معلمان و شهدای دانش‌آموز فرا رسیدن ولادت نبی اکرم (ص) را تبریک گفت و با تاکید بر اینکه امیدواریم به جای هلال سنی و شیعی بدر اسلامی را شاهد باشیم، اظهار کرد: این همدلی و همگرایی می‌تواند جلوی کفر و گروه‌های تکفیری را بگیرد. چهره اسلام چهره رحمانی و رحمت است و امیدواریم پیامبر (ص) پس از ذات اقدس الهی به عنوان الگویی برای معلمان در روش و منش برای ما قرار بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در ادبیات رفتار سازمانی اصطلاحی تحت عنوان رفتار شهروندی سازمانی را داریم گفت: در این رفتار یک کارمند اقدامی فراتر از وظیفه‌اش انجام می‌دهد و انتظار تشویق و پاداش ندارد.

فانی ادامه داد: در این گستره بیش از 105 هزار مدرسه و یک میلیون همکار فرهنگی داریم که این رفتار شهروندی سازمانی را از خود به نمایش می‌گذارند. وقتی معلمی در دورترین نقطه کشور بدون حضور دوربین‌ها و رسانه‌ها تنها در محضر الهی ایثارگری می‌کند یعنی رفتار شهروندی داشته است که شایسته تقدیر است.

وزیر آموزش و پرورش در خاتمه خاطرنشان کرد: زمانی بحث فناوری‌های نوین آموزشی و استفاده از نرم‌افزارها و سخت‌افزارها مطرح می‌شد، بسیاری تصور می‌کردند این تکنولوژی جدید می‌تواند جای معلم را بگیرد غافل از اینکه نرم‌افزار و سخت‌افزارهای آموزشی روح و عاطفه ندارند و این تنها معلم است که به دلیل روح بلندی که دارد می‌تواند نقش‌آفرین باشد./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super