امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 18 April , 2024 ساعت 04:11:59 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد ؛ احتمال آغاز سفر سوریه از نوروز

رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد ؛ احتمال آغاز سفر سوریه از نوروز

رییس سازمان حج و زیارت، از احتمال سرگیری سفرهای زیارتی سوریه در نوروز خبر داد.

به گزارش برخوار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ سعید اوحدی با اشاره به تفاهم‌نامه سوریه و ایران که قرار بود شش ماه روی آن کار شود تا موضوع امنیت آن به نتیجه‌گیری برسد، یادآور شد: با توجه به پیروزی سوریه در قطعنامه سازمان ملل و پیروزی‌های میدانی دولت این کشور در نبرد با گروه های تکفیری به نظر می‌رسد، امنیت در این کشور به سمت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه ایران و سوریه پیوست امنیتی دارد که براساس مذاکره با سفیر این کشور در ایران که وی با حکم نخست وزیر سوریه مسئول پیگیری این مسأله می باشد، قرار شده تا دو هفته آینده این پیوست تکمیل و هیأت مشترکی برای کارشناسی وضعیت به سوریه اعزام شود که امیدواریم به زودی شاهد از سرگیری اعزام زائران ایرانی به سوریه با تأمین امنیت باشیم.

اوحدی با بیان این‌که تدابیر برای آغاز سفر به سوریه باید هوشیارانه اتخاذ شود، این احتمال را داد که درصورت تامین امنیت در سوریه، اعزام زائران ایرانی در نوروز از سر گرفته شود./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super