امروز پنج شنبه , ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 25 April , 2024 ساعت 05:53:26 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / شهادت آیت‌الله النمر بدون شک یک توطئه صهیونیستی ـ آمریکایی است

شهادت آیت‌الله النمر بدون شک یک توطئه صهیونیستی ـ آمریکایی است

به گزارش برخوارنیوز به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام سرافراز امام جمعه دولت آباد امروز در گفت‌وگویی با تبریک و تسلیت شهادت مجاهد بزرگ و نستوه آیت‌الله نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان به پیشگاه با عظمت مردم ایران، رهبر معظم انقلاب و مسلمانان سراسر جهان اظهار کرد: این اقدام خباثت‌آمیز و پلید آل‌ سعود وهابی‌صفت را به‌ شدت محکوم می‌کنیم.

وی افزود: شهادت آیت‌الله النمر به‌واسطه ایجاد اختلاف بین ملت‌های مسلمان و امت‌ها اسلامی، بدون شک یک توطئه صهیونیستی ـ آمریکایی است.

امام‌ جمعه برخوار تصریح کرد: به برکت خون این شهید مظلوم و سایر شهدای جهان اسلام که با این عالم مجاهد توسط سران یهودی‌صفت آل‌ سعود به شهادت رسیده‌اند، بدون شک در رسیدن به اهداف پلیدشان همچون گذشته ناکام خواهند ماند.

وی با تأکید بر هوشیاری ملت‌های مسلمان جهان در برابر توطئه‌های صهیونیستی ـ آمریکایی گفت: امت جهان اسلام باید وحدت خود را بیش از پیش در مقابل این ترفندها و حیله‌ها دو چندان کنند.

حجت‌الاسلام سرافراز شهادت آیت‌الله النمر را مقدمه پیروزی شیعیان جهان اسلام در مقابل دنیای کفر و ظلم عنوان کرد و ادامه داد: خون شهدایی همچون شیخ نمر پایمال‌شدنی نیست./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super