امروز سه شنبه , ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Tuesday , 23 April , 2024 ساعت 01:21:26 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / قتل فرزند در حمایت از نوه
کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان خراسان ‌رضوی چند روز قبل، از طریق یک بیمارستان مطلع شدند جوانی ٣١ ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

قتل فرزند در حمایت از نوه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان برخوار به نقل از شرق ، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان خراسان ‌رضوی چند روز قبل، از طریق یک بیمارستان مطلع شدند جوانی ٣١ ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده است. مأموران وقتی به این مرکز درمانی رفتند دریافتند مادر مقتول نیز با چاقو زخمی شده و در همانجا بستری است. وقتی از این زن بازجویی شد، شوهرش به نام سلیمان را عامل قتل معرفی کرد. به‌ این‌ ترتیب مرد میان‌ سال بازداشت شد و مأموران به بازجویی از او پرداختند. سلیمان بدون اینکه مقاومتی از خود نشان دهد، اتهام قتل فرزندش را قبول کرد و گفت از این کار به شدت پشیمان است. او توضیح داد: «من دو فرزند دارم که هنوز ازدواج نکرده‌اند و چون خودم دیگر توان کارکردن ندارم، آنها هزینه‌های زندگی من و مادرشان را پرداخت می‌کنند. چندی پیش پسر بزرگم هم با همسرش دچار اختلاف شد و به خانه ما آمد.

از آن به بعد پسر بزرگم به نام حمید و نوه ٢,٥ ساله‌ام در خانه ما بودند و عروسم هرازگاهی برای ملاقات با فرزندش به خانه ما می‌آمد». متهم به قتل ادامه داد: «روز حادثه در حال استراحت بودم که ناگهان صدای حمید را شنیدم و فهمیدم او نوه‌ام را دعوا می‌کند، به اتاق او رفتم و فهمیدم علت ماجرا غذانخوردن نوه‌ام است؛ از حمید خواستم کاری به کار پسربچه نداشته باشد، اما او به فرزندش سیلی زد؛ من از این رفتار خیلی ناراحت شدم چون روی کودکان حساس هستم و نمی‌توانم شاهد آزار آنها باشم. نوه‌ام که ترسیده بود می‌خواست از اتاق فرار کند که پدرش با لگد ضربه‌ای دیگر به او زد و وی را به زمین انداخت، دیدن این صحنه مرا حسابی عصبانی کرد طوری که نتوانستم خودم را کنترل کنم؛ سریع چاقویی برداشتم و با آن به حمید حمله کردم و او را زدم. در این هنگام همسرم رسید و وقتی شرایط را این‌طور آشفته دید سعی کرد میانجی‌گری کند؛ او مرا به بالکن خانه برد، اما من که هنوز به شدت خشمگین بودم وی را نیز با چاقو زدم و مجروح کردم. اما بلافاصله از کاری که انجام داده بودم پشیمان شدم و آنها را به بیمارستان رساندم که پزشکان اعلام کردند پسرم به علت خونریزی شدید فوت شده است».
بنا به این گزارش متهم درحال‌حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super