امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 08:58:56 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / خواندنی / واکنش‌های طنز به قطع رابطه دیپلماتیک برخی کشورها با ایران

واکنش‌های طنز به قطع رابطه دیپلماتیک برخی کشورها با ایران

به گزارش برخوارنیوز  به نقل از خبرگزاری میزان ، در پی قطع روابط دیپلماتیک عربستان با ایران، چند کشور دیگر نظیر بحرین، سودان و جیبوتی در اقدامی عجیب روابط دیپلماتیک خود را با ایران قطع کردند. این قطع رابطه غیرمنتظره واکنش‌های طنز مردم در شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت که در ادامه آن‌ها را می‌خوانیم:

 تو این اوضاع و شرایط فعلی فقط قطع رابطه با جیبوتی رو کم داشتیم؛؛؛ جیبوتی کجایی؟ دقیقاً کجایی؟

 هم اکنون خبر رسید سودان هم بعد از بحرین با ایران قطع رابطه کرد ، آقا من کف اتاق ولو شدم ،،، این کارا مثل گروه‌های تلگرام میمونه که مثلا عربستان لفت میده بعدش میره توی پی وی به بحرین و سودان میگه شما هم لفت بدین من یه گروه بهتر دارم.  می‌خوام بخوابم امشب اما نمیشه ؛؛؛ غم قطع رابطه جیبوتی نمیذاره

 به نظرم کشور جیبوتی با 800  هزار نفر جمعیت نباید با کل کشور ما قطع رابطه می‌کرد ؛؛؛؛ نهایتاً باید با قرچک و ورامین قطع رابطه می‌کرد.

«یاسر جبرائیلی» در صفحه اینستاگرام خود پیام طنزی به نقل از «حسین شریعتمداری» را منتشر کرد که واکنش مدیر مسئول روزنامه کیهان به قطع رابطه جیبوتی با ایران است.

در پیام شریعتمداری آمده ‌است: در پی قطع رابطه جیبوتی با ایران، وزارت خارجه کشورمان به دیپلمات‌های جیبوتی 24 ساعت فرصت داد تا کشور خود را روی نقشه پیداکنند./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super