امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 28 March , 2024 ساعت 05:13:56 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / سیاسی / آتش قبل از حضور معترضان در ساختمان سفارت عربستان شعله‌ور شده بود

آتش قبل از حضور معترضان در ساختمان سفارت عربستان شعله‌ور شده بود

به گزارش برخوارنیوز، یک مقام امنیتی امروز در رابطه با اتفاقاتی که در سفارت عربستان رخ داده اظهار داشت: دستگا‌ه‌های امنیتی در حال بررسی این موضوع هستند و تاکنون هم به سرنخ‌های خوبی رسیده‌اند.

وی افزود: براساس بررسی‌های اولیه به این نتیجه رسیده‌ایم که آتش در سفارت، قبل از حضور معترضان شعله‌ور شده بود و بر همین اساس این اتفاق برای دستگاه‌های امنیتی مشکوک است.

این منبع مطلع اضافه کرد: تحقیقات اولیه از شاهدان عینی و حاضران در صحنه، آتش‌سوزی در ساختمان سفارت قبل از حضور معترضان را هم تایید می‌کند.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت هم امروز در نشست خبری خود در پاسخ به پرسش خبرنگار اسوشیتدپرس در خصوص اینکه گفته می‌شود تعدادی از بازداشت شدگان در حادثه سفارت عربستان از نیروهای مخالف دولت و هم برخی از نیروهای وابسته به عربستان بوده‌اند، گفت: حتی می‌شود به این فهرست اسرائیل را نیز اضافه کرد. زیرا این اقدام هم منافع ما را مخدوش و هم موضع طرف تخاصم را تقویت می‌کند.

پیش از این برخی منابع خبری گفته بودند که در جریان اعتراض مردم به جنایت رژیم آل سعود، نکته‌ای که خیلی زود به چشم آمد، آتش گرفتن بخشی از ساختمان سفارت سعودی در تهران بود؛ حادثه‌ای که گویا از پیش طراحی شده بود، ولی ظاهراً در انجام این برنامه عوامل وابسته به سفارت سعودی در داخل سفارتخانه مقداری عجله به خرج دادند و پیش از اینکه دانشجویان به سفارت نزدیک شوند، آتش خودجوش شعله‌ور و مشخص شد که سناریوی سعودی‌ها در این ارتباط چه بوده است.

منبع: مشرق/

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super