امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 28 March , 2024 ساعت 06:29:38 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / ندا واشیانی‌پور از انتخابات مجلس انصراف داد

ندا واشیانی‌پور از انتخابات مجلس انصراف داد

ندا واشیانی پور از انتخابات مجلس شورای اسلامی  انصراف داد. وی درباره علت انصراف خود اظهار کرد: تصمیم من برای انصراف از انتخابات مجلس به 10 روز قبل باز می‌گردد، اما به دلیل اینکه هنوز رد یا تایید صلاحیت‌ها مشخص نشده بود برای جلوگیری از بروز هرگونه شایعه، انصراف خود را نگه داشته و امروز آن را اعلام کردم.

به گزارش برخوارنیوز ، وی افزود: جو سیاسی حاکم بر منطقه جوی به اعتقاد من خوب و سالم نبود و بنده تصمیم گرفتم که باید از این کارزار کنار بکشم.

این نامزد دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شاهین شهر ، میمه و برخوار و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: خوشبختانه در دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان توانسته‌ام تا حدودی نظرات و پیشنهادهای خود را پیش ببرم و به نظرم رسید که بهتر است به اعتماد مردم و انتخاب من به عنوان عضو شورای اسلامی شهر اصفهان احترام بگذارم.

واشیانی‌پور خاطرنشان کرد: بنده باید نسبت به دغدغه‌های مردم پاسخگو باشم به همین دلیل تصمیم به کناره‌گیری گرفتم تا دراین مدت باقی مانده از شورای چهارم بتوانم با فراغ بال بیشتری به رفع دغدغه‌های مردم بپردازم.

ایلنا/

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super