امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 28 March , 2024 ساعت 02:46:28 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / یش‌بینی بودجه شهرداری دولت‌آباد در سال آینده

یش‌بینی بودجه شهرداری دولت‌آباد در سال آینده

کمالی عضو شورای اسلامی شهر دولت‌آباد بودجه سال 95 را با ده درصد افزایش نسبت به سال گذشته 18.5 میلیارد تومان اعلام کرد.

محمد کمالی به بخشی از عملکرد یک‌ساله شورای شهر برخوار در زمینه‌های مختلف اظهار داشت: بودجه امسال شهرداری دولت‌آباد 14.5 میلیارد تومان بود که تمامی آن وصول شد.

وی از پیش‌بینی بودجه 18.5 میلیاردی شهرداری دولت‌آباد برای سال آینده خبر داد و افزود: متأسفانه میزان هزینه‌های عمرانی و جاری بودجه امسال 50 به 50 بود که با سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته در سال 95 به بخش هزینه‌های عمرانی توجه بیشتری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دولت‌آباد در ادامه با اشاره به عملکرد و سیاست‌گذاری شورای اسلامی دولت‌آباد در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و … تصریح کرد: افتتاح پارک بوستان با طراحی نوین و با وسعتی بالغ‌ بر صد و 20 هزار متر مربع با بودجه یک میلیارد و 200 میلیون تومانی، اختصاص زمین به ارگان‌ها اعم از سپاه، اختصاص زمین و ساخت حوزه علمیه و مجموعه ورزشی برای باستانی‌کاران، کمک 600 میلیون تومانی به ساخت و تکمیل مسجد، کمک 100 میلیون تومانی به هیئت‌های مذهبی، ارائه کمک‌هایی برای خرید جهیزیه، برگزاری همایش حجاب و عفاف، معرفی و کمک به 100 معتاد بی‌بضاعت و ایجاد اشتغال در سطح شهر دولت‌آباد از جمله این اقدامات بوده است.

کمالی در پایان مهم‌ترین دغدغه سیستم مدیریت شهری دولت‌آباد را کاهش هزینه‌های جاری دانست./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super