امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 18 April , 2024 ساعت 05:31:44 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / پیروزی انقلاب اسلامی مدیون هدایت‌های ولی‌فقیه است

پیروزی انقلاب اسلامی مدیون هدایت‌های ولی‌فقیه است

حجت‌الاسلام مسعود سرافراز سخنران راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دولت‌آباد با بیان اینکه 22 بهمن نماد پیروزی ملتی منسجم بر استکبار جهانی است، اظهار کرد: همه ما باید در خدمت آرمان‌های بلند امام (ره) و انقلاب و ادامه‌دهنده راه خون‌بار شهیدان باشیم.

به گزارش برخوارنیوز، وی با بیان اینکه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حامل پیام‌های بسیاری است، افزود: راز و رمز عزت ملت ما، برگرفتن نور از مکتب عاشورا است چراکه انقلاب ما با عاشورا و کربلا گره‌خورده است؛ ملت از این رهگذر به پیروزی رسید و مکتب عاشورا یعنی مکتب اعتماد به خدا و توکل بر او، مکتب عاشورا یعنی مکتب ذلت‌ناپذیری و مکتب غیرت دینی.

امام‌ جمعه برخوار با بیان اینکه نظریه «ولایت ‌فقیه» یک نظریه موفق و کاملا جواب داده است، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مدیون هدایت‌های ولی‌فقیه است.

وی در ادامه گفت: همه اقشار وارد میدان شدند؛ کمونیست‌ها، لیبرال‌ها، ملی‌گراها، اما نتوانستند رژیم سر تا پا مسلح ستم‌شاهی را سرنگون کنند اما وقتی ولی‌فقیه (سلاله پاک رسول‌الله (ص)) و موسی زمان یعنی امام خمینی (ره) وارد میدان شد مردم با او همراهی کردند و میوه‌ی شیرین این همراهی، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بود و بحمدالله 37 سال در سایه رهبری‌های ولایت‌فقیه ایران اسلامی سربلند و مقتدر است.

سرافراز خاطرنشان کرد: رمز ماندگاری انقلاب، امروز در دو چیز است، تدبیر رهبر معظم انقلاب و دیگری همراهی و پایداری مردم غیور ایران اسلامی و بیداری اسلامی مردم مصر برگرفته از انقلاب اسلامی ایران بود اما بر اثر بی‌تدبیری رهبران جنبش از بین رفت.

وی یادآور شد: نتیجه بی‌تدبیری و تکبر رئیس جمهور مصر این بود که تنها ظرف مدت چند ماه آمریکا و ارتش مصر بر آن کشور مسلط شدند و او را در همان قفسی انداختند که پیش از آن حسنی مبارک در آن بود اما تدبیر رهبر معظم انقلاب و پایداری و همراهی مردم سبب شده که انقلاب اسلامی ایران پس از 37 سال همچنان مقتدر و پابرجا بماند.

امام‌ جمعه دولت آباد عنوان کرد: راهپیمایی 22 بهمن پیام وحدت و هم‌بستگی و اقتدار ملت است که ملت یکپارچه می‌تواند رژیمی را که دنیای استکبار از او حمایت می‌کند از پای درآورد که در راهپیمایی امروز همه این پیام‌ها تکرار شد.

وی اظهار کرد: این راهپیمایی، مانور استکبارستیزی و عزت‌طلبی ملت بزرگ ایران است که یکپارچه و متحد، فریاد رسای خود را به گوش جهانیان رساندند که ما ذره‌ای از دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام و شهیدان و پشتیبانی از ولایت فقیه کوتاه نخواهیم آمد و تا پای جان در این مسیر ایستاده‌ایم.

سرافراز خاطر نشان کرد: این راهپیمایی بی‌تردید مصداق عمل صالح خداپسندانه است، این حضور پرشور و شعور شما مصداق بیعت با امام عزیز است که همانا بیعت با پیغمبر اکرم (ص) است که ملت بزرگ این رویداد بزرگ را با حماسه‌ای به یادماندنی به رخ جهانیان کشیدند و این مقدمه‌ای خواهد شد برای حضور پرشورتر و گسترده‌تر شما مردم عزیز در روز هفتم اسفند، پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه‌ای دیگر.

وی متذکر شد: وقتی مردم با عشق در پای صندوق‌های رای حاضر شده و حضوری پرشور را رقم می‌زنند به دنیا ثابت می‌کنند که پای انقلاب، کشور، نظام و رهبر خود ایستاده‌اند و صحنه را خالی نمی‌کنند اما وقتی مشارکت در انتخابات کم شود دشمن دست به‌کار می‌شود، چراکه گمان می‌کند مردم ایران اسلامی نسبت به انقلاب بی‌تفاوت شده‌اند و این در حالی است که در صورت مشارکت بالا، دشمن از نفوذ به کشور ناامید می‌شود.

امام جمعه دولت آباد گفت: از 114 هزار و 670 نفر جمعیت شهرستان برخوار 83 هزار و 73 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد، 2 هزار و 170 نفر رأی اولی هستند؛ طرفداران کاندیداها تنها به معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های کاندیدای مورد نظر خود بپردازند و از تخریب دیگر کاندیداها بپرهیزند و به دیگران تهمت نزنند.

وی اضافه کرد: کاندیداها و طرفداران آنان با رعایت اخلاق و شرع مقدس در چارچوب قانون جمهوری اسلامی تبلیغ کنند و از تخریب دیگران و عوام فریبی و وعده های ناممکن پرهیز کنند.

وی با توجه به خطر نفوذ که مقام معظم رهبری مکرر هشدار داده‌اند، ادامه داد: آمریکا در گذشته هر کاری که می‌توانست علیه ما انجام داد و اگر هم کاری را انجام نداد به خاطر این بود که نتوانست نه اینکه نخواست.

امام جمعه دولت آباد اظهار کرد: اگر همین امروز آمریکایی‌ها به این نتیجه برسند که می‌توانند با یک حمله نظامی به هدف پلیدشان که نابودی انقلاب است، برسند درنگ نخواهند کرد؛ اما چون نمی‌تواند وارد عرصه نظامی شود دست به فتنه، نفوذ و توطئه زده است.

وی با بیان اینکه خطر نفوذ از جنگ خیلی بدتر است، بیان کرد: نفوذ یعنی حق و باطل را چنان در هم بیامیزند که شناخت حق از باطل برای مردم سخت شود لذا روشنگری لازم است.

سرافراز متذکر شد: شگرد دشمن این است که نیروهایش را در نقاط مختلف نظام نفوذ بدهد بعد آنها مانند موریانه به جان انقلاب بیفتند و در این زمان است که انقلاب با مشکل جدی روبرو خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای دشمن هیچ جا برای نفوذ بهتر از مجلس نیست، ادامه داد: از آنجا که خطر نفوذ دشمن در مجلس وجود دارد باید مراقب بود افرادی که با رهبری زاویه دارند به مجلس راه پیدا نکنند./ فارس

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super