امروز سه شنبه , ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Tuesday , 16 April , 2024 ساعت 01:45:04 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / مسابقات جام فجر سیدالکریم برگزار شد

مسابقات جام فجر سیدالکریم برگزار شد

به گزارش برخوار نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین علی نریمانی اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (حفظ‌اله‌تعالی) برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی و همچنین جذب جوانان همزمان با ایام ا… دهه فجر مسابقات جام فجر سیدالکریم (علیه‌السلام) / امامزاده نرمی برخوار برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا و به مناسبت دهه مبارک فجر باشگاه فرهنگی ورزشی سپهر سیدالکریم (علیه‌السلام) اقدام به برگزار مسابقات جام فجر نمود.

حجت الاسلام و المسلمین علی نریمانی در ادامه بیان کرد: مسابقات جام فجر همزمان با 22 بهمن ماه؛ سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن غدیر برخوار در دو رده نوجوانان و جوانان و با حضور هشت تیم برگزار شد

مدیر آستان مقدس سیدالکریم (علیه‌السلام) دولت آباد در ادامه عنوان کرد: در رده نوجوانان پس از مصاف تیم‌ها با یکدیگر تیم اول، سپهر سیدالکریم (علیه‌السلام)، تیم دوم آرمان سازندگی اصفهان، تیم سوم اسپادانا بهارستان و تیم چهارم: منتخب هیئت‌های شهرستان برخوار عناوین برتر را کسب نمودند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی نریمانی در ادامه گفت: همچنین در رده جوانان آرمان سازندگی اصفهان مقام اول را کسب کرد مهر اصفهان نائب قهرمان شد و تیم سپهر سیدالکریم (علیه‌السلام) نیز مقام سوم را کسب کرد و بایاب اصفهان نیز چهارم شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این مسابقات در بالاترین سطح ممکن برگزار شد و از لحاظ جوایز و امکانات و … در سطح قابل قبولی بود و با رضایت خاطر تمامی شرکت کنندگان همراه بود در پایان این مسابقات نیز، مراسم اهداء جوایز با حضور مدیر اجرائی و هیئت امناء آستان و هیئت مدیره باشگاه سپهر سیدالکریم (علیه‌السلام) برگزارشد.

مدیر آستان مقدس سیدالکریم (علیه‌السلام) دولت آباد در ادامه افزود: در رده نوجوانان تیم سپهر سیدالکریم (علیه‌السلام)، حامد حمیدزاده به عنوان سرمربی و سجاد رنجکش به عنوان کمک مربی و در رده جوانان تیم سپهر سیدالکریم (علیه‌السلام) مجید کمالی به عنوان مربی و آقای سائب خشتی به عنوان کمک مربی و منصور باصری به عنوان مدیر فنی تیم سپهر سیدالکریم (علیه‌السلام) فعالیت داشتند./ سیدالکریم

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super