امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 18 April , 2024 ساعت 05:42:27 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / ملاک برای انتخاب اصلح مصلحت نظام باشد

ملاک برای انتخاب اصلح مصلحت نظام باشد

حجت‌الاسلام کتابچی امام جمعه خورزوق در آستانه انتخابات در گفتگویی با خبرنگار برخوارنیوز اظهار داشت: در رابطه با هر انتخاباتی قطعاً دو اصل بسیار مهم جاری و ساری بوده  و هست. یکی ، اصل حضور در انتخابات است که اهمیت آن کاملاً واضح و مشخص است. خیلی‌ها برای محکم شدن نهال  این انقلاب و اینکه امروزه تبدیل به یک درخت تنومند شده است زحمات خیلی زیادی کشیده‌اند. اینها با جهاد و مبارزه‌شان در جبهه‌های مختلف و برخی  با فرستادن جوانهایشان به جبهه‌ها و برخی با تقدیم عضوی از اعضایشان و با مجروح شدن این انقلاب را تقویت کردند و امروزه گروهی در جبهه دفاع از حرم اهل بیت  و حریم اسلام در حقیقت در حال دفاع و محافظت از انقلاب می‌باشند. خیلی از جوان‌ها و عزیزان این مرز و بوم به شهادت رسیدند. خانواده‌های شهدای مدافع حرم سختی‌ها را تحمل می‌کنند برای استحکام و محکم‌تر شدن این نهال انقلاب. شهید یوسفیان یک دختر سه ساله دارد. این دختر سه ساله یک عمر یتیمی را تحمل می‌کنند برای این انقلاب. حال وظیفه ما چیست؟

کوچکترین کاری که می‌شود انجام داد حضور پای صندوق‌های رای است. هر کسی حضور پیدا کنند پای صندوق‌های رای کمک می‌کنند به استحکام این نظام.  نظامی که مبتنی بر اسلام و قرآن می‌باشد و نظامی که در  رأس آن ولایت فقیه قرار دارد. هر کسی حضور پیدا کنند این نظام را تقویت می‌کند. تقویت این نظام هم وظیفه همه می‌باشد. از این روست که  مراجع  حضور پای صندوق‌های رأی را لازم و واجب می‌دانند.

مسئله دوم انتخاب اصلح در هر انتخاباتی است. ما فردا دو انتخابات بزرگ و سرنوشت‌ساز در پیش داریم. من مطمئن هستم که فردا مردم بزرگ ایران برگ زرین دیگری را در کتاب خاطرات انقلاب اسلامی اضافه خواهند کرد و افتخاری دیگر بر افتخارات این انقلاب می‌افزایند. اما انتخاب اصلح خیلی مهم است. اینکه به چه کسی رأی بدهند. مردم باید مراقب باشند. یادمان نرود از دل همین صندوق‌های رأی ، افرادی مانند بنی صدر بیرون آمدند. مجلس ششم را تجربه کردیم. چه کسانی از مجلس ششم بیرون آمدند. مقام معظم رهبری فرمودند حرفی که دشمنان این نظام می‌خواستند بزنند از حنجره یک نماینده مجلسی که ما مردم انتخاب کردیم خارج شد.  لذا مهم است که  تحقیق کنیم  و بشناسیم و به اصلح رأی بدهیم. ملاک ما منفعت‌طلبی شخصی یا محلی نباشد. ملاک ما مصلحت نظام باشد مصلحت اسلام باشد مصلحت ولایت فقیه باشد. ببینیم چه کسی می‌تواند محکم‌تر خودش را برای ولی فقیه سپر کند و محکم در حمایت از ولی فقیه بایستد و نیت او نیت خدایی باشد.

مردم کسی را به مجلس بفرستند که کسانی که از او حمایت می‌کنند افراد مسئله‌داری نباشند. مردم برای خدا و برای خشنودی دل امام زمان (عج) پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و فرد اصلح خود را انتخاب کنند.

ان‌شاالله مردم با خلوص نیت پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند و با این اقدام خودشان پایه‌های نظام را محکم کنند و به نظام کمک نمایند و ان‌شاالله خداوند پاداش آن‌ها را خواهد داد./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super