امروز سه شنبه , ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Tuesday , 16 April , 2024 ساعت 06:47:01 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / ساختمان جدید اداره پست به زودی بازسازی می‌شود

ساختمان جدید اداره پست به زودی بازسازی می‌شود

به گزارش برخوارنیوز، رئیس اداره پست شهرستان برخوار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران شهر در خصوص فضای اداره پست شهرستان برخوار گفت: ساختمان اصلی اداره پست واقع در بلوار طالقانی، قدمتی چهل ساله دارد و هم‌اکنون تمهیدات لازم جهت تخریب و بازسازی آن اندیشیده شده است.

حمید بیدرام افزود: مجوز احداث این ساختمان با زیربنای 700 متر مربع با همکاری نماینده محترم شهرستان، اداره کل پست استان و دیگر نهادهای مرتبط، دریافت و به محض نهایی شدن پروانه ساخت توسط شهرداری دولت‌آباد جهت تحویل به پیمانکار، به مناقصه گذاشته می‌شود.

وی در ادامه گفت: ساختمان جدید پست در سه طبقه احداث خواهد شد. طبقه زیرین به پارکینک و موتورخانه اختصاص دارد. طبقه همکف به منظور احداث باجه پستی و ارائه خدمات به مشتریان و طبقه فوقانی جهت مدیریت اداره پست شهرستان در نظر گرفته شده است. 

رئیس اداره پست برخوار با اشاره به مشکلات فعلی محل اداره پست اظهار داشت: محل فعلی پست، استیجاری است و از فضای کافی برخوردار نمی‌باشد از این رو شهروندان با مشکلاتی روبرو هستند.

بیدرام در ادامه به برخی از خدمات قابل ارائه اداره پست برخوار اشاره کرد و افزود: این اداره علاوه بر ارائه کلیه خدمات پستی مورد نیاز شهروندان، با همکاری اداره ثبت احوال و اداره ثبت اسناد شهرستان، در قالب بسته خدماتی مواردی نظیر خدمات مربوط به کارت ملی هوشمند، توزیع شناسنامه نوزادان،  کلیه مراحل ثبت اسناد، توزیع کارت فنی و حرفه‌ای کلیه مشاغل، کارت ماشین، دریافت پلاک ماشین و تحویل آن به راهنمایی رانندگی، توزیع اسناد شخصی مانند گواهینامه و گذرنامه و تحویل و توزیع خدمات مربوط به امانات و هدایا را به سراسر کشور  انجام می‌دهد.

وی همچنین بیان کرد: در شهرستان برخوار 4 دفتر پستی دولتی در شهرهای دولت‌آباد، حبیب‌آباد، دستگرد و خورزوق وجود دارد و تعداد 13 دفتر ارتباط خدماتی در شهرستان برخوار آماده خدمت‌رسانی به شهروندان محترم برخواری می‌باشند.

بیدرام در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه ایران عضو اتحادیه جهانی پستی می‌باشد اداره پست ایران با تأکید بر سه مؤلفه مهم خدمات الکترونیکی، فیزیکی و مالی در نظر دارد با استفاده از شیوه‌های نوین بتواند همگام با سایر کشورها بهترین خدمات را به شهروندان ارائه نماید./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super