امروز جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 19 April , 2024 ساعت 11:15:03 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / برگزاری مراسم بزرگداشت مقام استاد در دانشگاه آزاد

برگزاری مراسم بزرگداشت مقام استاد در دانشگاه آزاد

به گزارش برخوارنیوز، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دولت‌آباد ضمن تبریک روز معلم به استادان دانشگاه گفت: معلم عاشق واقعی است یعنی زمانی که در کلاس درس حضور دارد دغدغه‌های خود را کنار گذاشته و با تمام وجود در خدمت دانشجویان است.

محمد کاظمی با توجه به ثبت 2 شرکت دانش بنیان توسط این واحد گفت: واحد دولت‌آباد آماده دریافت پیشنهادات استادان در زمینه شرکت‌های دانش بنیان است تا بتوانیم با همفکری یکدیگر در زمینه پیشبرد اهداف علمی و اشتغال‌زایی گام برداریم.

استاد نمونه استان با بیان جایگاه والای معلم گفت: حضرت علی علیه السلام می‌فرماید، هر کس یک کلمه را به من بیاموزد من بنده او هستم پس باید ببینیم ما از استادان خود مطالب بسیاری را آموزیده‌ایم که باید در قبال آن سپاسگزار او باشیم.

بیژن شمس افزود: اگر انسان اراده انجام کاری را داشته باشد ولی ایمان به عنوان پشتوانه اجرایی شدن عقلی عمل نباشد. این عقل و این فکر در جهت مثبت گرایش پیدا نمی‌کند و در جهت منفی حرکت خواهد کرد.

وی گفت: معلم و استاد دانشگاه با یک قوای ایمانی و اخلاقی، نه فقط با فنون تکنولوژی و شیمی و فیزیک و ریاضی بلکه هدایت را به دانشجو انتقال می‌دهد.

شمس، استاد را دومین الگو بعد از پدر و مادر برای تربیت نسل و جامعه برشمرد و گفت: در الگوهای اجتماعی ابتدا پدر و مادر در اولویت قرا دارند و سپس معلم و استاد و بعد ممکن است هنرپیشه و بازیگر و موسقیدان باشد، پس اگر معلم  آنطور که شایسته باشد نتوانسته الگوی خوبی برای دانشجو و دانش آموز خودش باشد لذا الگوی بعدی جایگزین می شود.

از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم اجرای موسیقی سنتی با موضوع استاد اهدای هدیه، شاخه گل و لوح تقدیر به استادان این واحد دانشگاهی بود. / باشگاه خبرنگاران شهر

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super