امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 28 March , 2024 ساعت 12:11:18 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / کمیته “التور” در برخوار برگزار شد

کمیته “التور” در برخوار برگزار شد

به گزارش برخوارنیوز، کمیته بیماری‌های منتقله از آب و غذا با نام کوتاه «التور» با حضور کمالی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار و مسئولین واحدها در دفتر مدیریت شبکه بهداشت برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی طغیان‌های سال‌های گذشته به ویژه طغیال سال ۱۳۹۴، هماهنگی‌های لازم جهت اقدامات جامع به منظور پیشگیری از وقوع مجدد طغیان بیماری‌های ناشی از آب و غذا صورت گرفت.

همچنین با توجه به فصل گرما و نزدیکی ماه مبارک رمضان بر تشدید نظارت بر مراکز عرضه کننده مواد غذایی و مساجد و هیئت‌های عزاداری به منظور پیشگیری از بروز طغیان‌‌های اسهالی ناشی از آن و تشخیص ، درمان و پیگیری بیماران مبتلا تأکید گردید.

همچنین جشنواره غذایی با رویکرد تغذیه سالم و سنتی با حضور جمعی مسئولین ستادی و داوطلبین بهداشتی خانه بهداشت محسن آباد  در محل خانه بهداشت محسن آباد برگزار شد، در جشنواره زیبنده پور معاون  بهداشتی ستاد شهرستان و میرزاعلیان کارشناس تغذیه مطالبی راجع به اهمیت تغذیه سالم و سنتی مطالبی ارائه كردند./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super