امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 18 April , 2024 ساعت 09:02:18 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / عیادت مدیر آموزش و پرورش از معلم خود

عیادت مدیر آموزش و پرورش از معلم خود

به گزارش برخوارنیوز به نقل از چشم برخوار، به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و به منظور پاسداشت مقام معلم، علی بابایی مسئول آموزش و پرورش شهرستان برخوار روز گذشته با معلم خود دکتر فرحناکیان دیدار کرد.

بابایی در این دیدار ضمن تبریک هفته معلم به استاد و معلم خود، برای ایشان آرزوی سلامتی کرده و از زحمات بی دریغ او قدردانی کرد.

بابایی در توضیح سوابق دکتر فرحناکیان گفت: ایشان در مدت هفده سال به تدریس در شهرستان برخوار مشغول بودند و به تدریس درس ادبیات در دبیرستان شهید امینی دولت آباد، تمدن خورزوق و دیگر مدارس برخوار پرداخته اند.

رئیس آموزش و پرورش برخوار خاطرنشان کرد: دکتر فرحناکیان بعد از تدریس به دانشگاه رفته تحصیلات خود را ادامه دادند و مدرک دکترای خود را از دانشگاه اخذ کردند.

این مسئول در پایان صمیمانه از استاد خود و تمامی معلمان دلسوز و فرهنگیان به خاطر زحمات فراوانشان تشکر کرد و گفت: ضمن آرزوی سلامتی، توفیق روزافزون از خدای منان را برای معلم خود و تمامی همکارانم خواستارم.

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super