امروز شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Saturday , 20 April , 2024 ساعت 10:14:56 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / برگزاری جشن به مناسبت هفته هلال احمر در برخوار

برگزاری جشن به مناسبت هفته هلال احمر در برخوار

به گزارش برخوارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران شهر، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان برخوار گفت: همزمان با میلاد امام حسین (ع) و به مناسبت هفته هلال احمر جشن باشکوهی در شهرستان برخوار برگزار می‌شود.

سلطانی افزود: این جشن با حضور داوطلبین، امدادگران، جوانان و اعضای جمعیت هلال احمر در تالار شهرداری دولت آباد برگزار می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان برخوار اظهار داشت: ارائه خدمات توانبخشی و داروی یکی از خدماتی است که جمعیت هلال احمر برعهده دارد.

سلطانی تصریح كرد: در این راستا در شهرستان با کمک خیرین لوازم مورد نیاز موقت بیماران همچون ویلچر، تخت، عصاء و غیره را در اختیار متقاضیان بصورت امانی قرار می‌دهد و در این زمینه هیچگونه محدودیتی نداریم.

وی با اشاره به کاهش مراجعه خیرین به این جمعیت گفت: کمکهای بلاعوض جمعیت هلال احمر به نیازمندان و آبروداران شهرستان با همت و حضور خیرین صورت می‌گیرد.

وی افزود: از آنجا که برخی از این کمک‌ها موازی‌کاری با دیگر ارگان‌ها است قبل از هرچیز راستی‌آزمایی متقاضی خدمت صورت می‌گیرد و پس از آن اقلام مصرفی و حمایتی را برای نیازمندان در نظر می‌گیریم.

سلطانی در ادامه گفت: کاهش بودجه جمعیت هلال احمر باعث شده است تا برخی خدمت‌های این جمعیت به درستی انجام نشود ولی خوشبختانه توانسته‌ایم با حضور خیرین و مشارکت آن‌ها در طرحهای امدادرسانی و احیاء فرهنگ غنی خدمت به محرومین را انجام دهیم.

وی در ادامه گفت: معرفی مددجویان و محرومین به خیرین یکی از روشهای است که جمعیت هلال احمر بمنظور رفع محرومیت در شهرستان انجام می‌دهد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان برخوار تصریح كرد: با شناسایی محرومین مالی و خدمتی از طریق معتمدین و اعضاء داوطلبین جمعیت هلال احمر خیرین را مستقیم با نوع محرومیتشان آشنا می‌کنیم و از این طریق کمک‌رسانی انجام می‌شود./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super