امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 18 April , 2024 ساعت 03:50:00 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / هفتمین دوره مسابقات استانی معارف در جوار سیدالکریم برگزار شد

هفتمین دوره مسابقات استانی معارف در جوار سیدالکریم برگزار شد

به گزارش برخوارنیوز، معاون پرورشی آموزش و پرورش برخوار در گفتگو با برخوارنیوز گفت: سیاست اداره کل آموزش و پرورش بر این است که برگزاری و اجرای برخی از مسابقات معارف را به شهرستان‌ها واگذار کند.

حسین نریمانی افزود: این اولین تجربه‌ برگزاری این نوع مسابقات برای استان و همچنین شهرستان برخوار می‌باشد. بنا به نظر کارکنان فرهنگی سایر مناطق و نواحی، برگزاری این دوره از مسابقات حاکی از رضایت این قشر دارد.

وی اضافه کرد: در این دوره چهل ناحیه و منطقه‌ آموزش و پرورش از سراسر استان حضور داشتند. این مسابقات در 2 روز ویژه دختران و پسران به ترتیب در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برگزار و همزمان نفرات برتر مشخص شدند.

نریمانی گفت: این مسابقات در بارگاه ملکوتی امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر (ع) معروف به "امامزاده نرمی" برگزار شد و در این دوره از رقابت‌ها تعداد 500 نفر دختر و 400 نفر پسر شرکت کردند.

وی ادامه داد: افتتاحیه این مسابقات روز دوشنبه از ساعت 8 الی 9 با حضور فرماندار برخوار، امام جمعه‌ دولت‌آباد، رئیس آموزش و پرورش برخوار، جانشین سپاه برخوار و تنی چند از مسئولین شهرستان برگزار شد.

نریمانی اظهارکرد: در این دوره از مسابقات که با همراهی مسئولین استان برگزار شد؛ احمدی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش ، طباطبایی رئیس اداره‌ قرآن ، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش و نم‌نبات کارشناس مسئول اداره‌ قرآن اداره کل آموزش و پرورش شرکت داشتند.

وی همچنین گفت: مراسم اختتامیه روز سه‌شنبه (امروز) ساعت 14 با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و تعدادی از مسئولین شهرستان و استان برگزار شد.

نریمانی اظهار کرد: در حاشیه‌ برگزاری این دوره از مسابقات، نمایشگاه کتاب و لوح‌های فشرده قرآنی و مذهبی ، خیمه‌ مهدویت، کارگاه آموزشی ویژه دانش‌آموزان و غرفه‌ عکاسی در کنار ضریح مطهر برپا شد.

انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super