امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 28 March , 2024 ساعت 04:36:30 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / مجلس یازدهم به رییسی توانمند نیاز دارد

مجلس یازدهم به رییسی توانمند نیاز دارد

به گزارش برخوارنیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عضو هیأت رییسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط حساس فعلی کشور، دوستداران و دلسوزان انقلاب اسلامی، فراکسیون «مؤمنین به انقلاب» را تشکیل دهند. امروز دوران چپ و راست سیاسی تمام شده و کسانی که دلسوز انقلاب هستند می‌توانند در چنین فراکسیونی جمع شوند و برای رفع مشکلات مردم از جمله مسایل معیشتی تلاش کنند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه مجلس یازدهم به رییسی توانمند نیاز دارد، افزود: صداقت در عمل از شاخصه‌هایی است که باید در ریاست مجلس باشد اما در سال‌های اخیر این ویژگی را کمتر مشاهده کرده‌ایم.

نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در مورد موضوع ابطال آرای مینو خالقی پس از انتخابات مجلس دهم در اصفهان، گفت: تصمیم نهایی با شورای نگهبان است و هر مسوولی در هر جایگاهی بخواهد این مساله را نادیده بگیرد و غیر از صحبت شورای نگهبان حرفی بزند، خلاف قانون و دموکراسی است.

حاجی‌ افزود: ما نمایندگان مجلس از تصمیم شورای نگهبان به عنوان فصل‌الخطاب به شدت حمایت می‌کنیم و از همه سیاستمداران و اصحاب رسانه انتظار داریم به تصمیم‌های شورای نگهبان تعدی نکنند و از قانون تمکین کنند.

وی بر تشکیل مجمع نمایندگان استان با انسجامی مثبت و در جهت منافع استان اصفهان تأکید کرد./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super