امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 05:21:01 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / پزشکی / میوه را باید با معده خالی میل کنید

میوه را باید با معده خالی میل کنید

به گزارش برخوارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران شهر، 80 درصد بیماران سرطانی با خوردن میوه با معده‌ خالی درمان می‌شوند. این روزها بیماری سرطان در بیشتر جوامع به علل مختلف بسیار زیاد شده است. ما انسان‌ها از سرطان غولی آدم‌خوار ساختیم که هیچ کس قدرت مبارزه با آن را ندارد. اما خوب است بدانید مهم‌ترین ابزار مبارزه با آن داشتن امید و روحیه خوب است.

دکتر استفان مک با بسیاری از بیماران سرطانی، غیرمعمول رفتار می‌کند. وی قبل از پاک کردن بدن بیماران به وسیله انرژی خورشیدی، به شفای بیماری در بدن بیماران علیه مریضی باور دارد و این یکی از راهکارهای درمان سرطانش است. وی معتقد است احتمال موفقیتش در درمان سرطان حدود %۸۰ است.

مک می گوید: بیماران سرطانی نباید بمیرند. علاج سرطان تقریباً پیدا شده و رمز آن، خوردن میوه با معده خالی است. چه باور کنید چه نکنید. من جداً متاسفم برای صدها بیماری که در راه درمان‌های رایج می‌میرند. همه‌ی ما فکر می‌کنیم خوردن میوه به معنی خریدن، خرد کردن و گذاشتن در دهان است! این، به این آسانی که شما فکر می‌کنید نیست. خیلی مهم است که بدانید چه وقت و چطور میوه بخورید. راه درست میوه خوردن چیست؟

توصیه می‌کنم بعد از وعده‌ی غذایی میوه نخورید. «میوه را باید با معده خالی میل کنید.» وقتی میوه را با معده خالی می‌خورید نقش بزرگی در سیستم گوارش و تامین انرژی زیاد برای کاهش وزن و بقیه‌ی کارهای روزانه ایفا می‌کند. میوه، مهمترین بخش مواد غذایی است. فرض کنید دو تکه نان و تکه‌ای میوه خورده‌اید؛ تکه‌ی میوه آماده است مستقیم از گلو وارد معده شود در حالی که نان خورده‌شده قبل از میوه مانع آن می‌شود.

به عبارتی کل وعده‌ی نان و میوه هدر رفته و فاسد شده است و در نهایت تبدیل به اسید می‌شود. درست زمانی که میوه با غذا تداخل پیدا می‌کند بقیه مواد باقی‌مانده فاسد می‌شوند. شنیده‌اید که مردم می‌گویند: هر وقت هندوانه می‌خورم آروق می‌زنم، وقتی میوه‌ی استوایی می‌خورم شکمم باد می‌کند، وقتی موز می‌خورم احساس اسهالی می‌گیرم و …

در واقع اگر میوه با معده‌ی خالی خورده شود هیچ یک از این مشکلات پیش نمی‌آید. میوه با بقیه غذاها فاسد می‌شود و تولید گاز می‌کند، در نتیجه دچار نفخ می‌شوید. اگر میوه را با معده‌ی خالی بخورید سفیدی مو، کچلی، استرس زیاد و حلقه‌ی قهوه‌ای دور چشم اتفاق نمی‌افتد.

براساس تحقیقات دکتر هربرت، جز لیمو و پرتقال که اسیدی هستند، همه‌ی میوه‌ها در بدن قلیایی می‌شوند. اگر شما رمز خوردن میوه را دریافتید پس راز زیبایی، طول عمر، سلامتی، انرژی، شادمانی و وزن نرمال را یافته‌اید. وقتی می‌خواهید آبمیوه میل کنید، فقط آب‌میوه‌ی تازه میل کنید نه آبمیوه‌ی داخل قوطی، بطری یا پاکت. حتی آبمیوه‌ی گرما دیده ننوشید. میوه‌های پخته نخورید چون هیچ ماده‌ی مفیدی به بدن نمی‌رساند.شما فقط مزه‌ی آن را می‌چشید، پختن همه‌ی ویتامین‌ها را از بین می‌برد. با این حال خوردن میوه‌ی تازه حتی از نوشیدن آب آن مفیدتر است. اگر می‌خواهید آبمیوه‌ی تازه میل کنید آن را جرعه‌ جرعه و به آرامی بنوشید تا با بزاق دهان مخلوط شود قبل از این که آن را قورت دهید. شما می‌توانید ۳ روز روزه میوه بگیرید تا بدن کاملا تصفیه شود. در طول این ۳ روز فقط میوه بخورید و آبمیوه تازه بنوشید و از سلامتی بدن خود اطمینان حاصل کنید./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super