امروز جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 19 April , 2024 ساعت 06:46:05 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اقتصادی / اجرای شبکه فاضلاب در سین در سال 96 عملیاتی می‌شود

اجرای شبکه فاضلاب در سین در سال 96 عملیاتی می‌شود

به گزارش برخوارنیوز به نقل از شمال اصفهان؛ روز گذشته بازدید از پمپاژخانه شهر سین و گز با حضور مدیر عامل شرکت و آب فاضلاب استان اصفهان و نماینده برخوار و شاهین شهر و میمه و شهردار و اعضای شورای شهر سین انجام و در ادامه جلسه‌ای مشترک جهت بررسی مشکلات آب و فاضلاب در شهرداری برگزار گردید.

در این جلسه مهندس ابوالفضل توکلی شهردار سین طی گزارشی از وضعیت شهر سین در خصوص عدم وجود شبکه فاضلاب در شهر و مشکلات شبکه آبرسانی محلات شهر وافت فشار آب در ماه‌های گذشته و پیگیری جدی در خصوص موضوع مجموعه کارگاهی شهرک مواد غذایی و درخواست همکاری شرکت آب و فاضلاب جهت طرح شبکه آبرسانی و شبکه فاضلاب و مشکلات آب دامداری‌های شهرسین مطالبی را عنوان نمود.

در ادامه جلسه مهندس قیصری مدیر شرکت آبفا برخوار در خصوص حل مشکل افت فشار و موارد طرح شده، عنوان کرد: اصلاحات در حوزه پمپاژخانه شهرهای سین و گز صورت گرفته و همچنین این اصلاحات خط انتقال آبرسانی شهرسین با دبی ۱۵ لیتر در ثانیه به ۲۵ لیتر در ثانیه در اوج مصرف، افزایش یافته و مشکل این شهر از کمبود و افت فشار آب تا حدودی رفع شده و تاکنون مبلغ  2 میلیارد و پانصد میلیون  ریال هزینه گردیده است.

مهندس امینی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص اجرای شبکه فاضلاب شهر سین اظهار امیدواری کرد که در سال ۹۶ با توجه به اینکه اجرای شبکه فاضلاب شهرستان برخوار از ۷ شهر و ۲ روستا تعریف شده است شهر سین در ردیف اعتبارات ملی جهت اجرای شبکه فاضلاب قرار خواهد گرفت.

وی افزود: شهر سین طی مطالعات فاز اول جهت اجرای شبکه داخلی فاضلاب شهر سین جمعاً حدود ۲۲ کیلومتر و خط انتقال شبکه فاضلاب شهر تا سه راهی سین – دستگرد به فاصله  ۶ کیلومتر می‌باشد که اعتباری بالغ بر حدود ۱۱میلیارد تومان مورد نیاز می‌باشد.

همچنین با توجه به اینکه شهر سین شبکه فاضلاب آن بر اساس تراز، در کلکتور اصلی شهرهای گز، دستگرد، دولت آباد اجراء می‌شود، نیاز به تعریف و اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب ندارد.

همچنین در پایان در خصوص رفع مشکلات محلات امیرالمومنین و میلاد با مشارکت شرکت و آب فاضلاب و پیگیری شهرداری و با همکاری شرکت و آب فاضلاب در فاز اول جهت طراحی شبکه آبرسانی مجموعه کارگاهی مواد غذایی و رفع مشکلات دامداران و عملیاتی شدن اجرا شبکه آب شهر سین از خط شهر گز و تجهیز پمپاژخانه مواردی اتخاذ گردید.

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super