امروز جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 19 April , 2024 ساعت 08:27:16 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اقتصادی / چهار قطب صنایع تبدیلی در برخوار راه‌اندازی شده است

چهار قطب صنایع تبدیلی در برخوار راه‌اندازی شده است

به گزارش برخوارنیوز به نقل از خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار گفت: با توجه به نیازی که در بحث سازندگی وجود داشت و استفاده از نیروی جوانان و پتانسیل جوانان برای رسیدگی به محرومان در سراسر کشور، به فرمان مقام معظم رهبری بسیج سازندگی (در هفدهم اردیبهشت) تشکیل شد.

اکبر شریفیان در خصوص برنامه‌های بسیج سازندگی برخوار خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی ناحیه برخوار طبق سال‌های گذشته، اعزام گروه‌های جهادی را در سال ۹۵ دارد و با توجه به شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل؛ پیگیر طرح‌های اقتصاد مقاومتی مانند: طرح‌های دام، طیور و تولید قارچ و… می‌باشد.

وی اضافه کرد: در خصوص صنایع تبدیلی در شهرستان برخوار اقدام به راه‌اندازی چهار قطب صنایع تبدیلی در بحث تولید نان، منبت‌کاری، تریکودوزی و قنادی کرده‌ایم که به تفکیک، نان در بخش حبیب آباد، منبت شهر دولت آباد، تریکودوزی در دستگرد و خورزوق و قنادی در شهر سین را شامل می‌شود.

شریفیان گفت: در مورد پرورش بلدرچین با شرکت پرورش بلدرچین ایران تفاهم نامه‌ای داریم و قصد فعالیت در این رمینه در شهرستان را داریم چون این شرکت در موضوعات مشاوره، آموزش و راه انداری کارگاه‌های تولید بلدر چین و همچنین در زمینه بازاریابی فعالیت دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه برخوار در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که در تحقق شعار سال؛ اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بسیج سازندگی را یاری می‌کنند، افزود: امیدواریم بتوانیم در خصوص موارد فوق، اطلاع‌رسانی و اقدام به موقعی داشته باشیم./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super