امروز سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ برابر با Tuesday , 19 March , 2024 ساعت 02:27:21 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / كشف 60 تن انواع لوازم آرايشی و بهداشتی قاچاق در شهرستان برخوار

كشف 60 تن انواع لوازم آرايشی و بهداشتی قاچاق در شهرستان برخوار

به گزارش برخوارنیوز و به نقل از ایمنا ، سرهنگ علی صادقی اظهار داشت:‌ با تلاش ماموران انتظامی شهرستان برخوار یك واحد انبار نگهداری كالا كه بیش از 60 تن لوازم آرایشی و بهداشتی شامل اسپری مو،‌ سشوار، ‌اتوی مو، شامپو،‌ مواد شوینده، و بیش از یکصد نوع عطر و ادكلن به ارزش شش میلیارد ریال در شهرستان شناسایی شد.

وی گفت: در این انبار 13 هزار قطعه لیبل بهداشتی فاقد اصالت شناسایی شد كه بر روی این وسایل نصب و به عنوان كالای مجاز خارجی به بازار عرضه می‌شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار افزود: قاچاق بودن كالا از سوی گمرك و ‌بی‌هویتی 13 هزار لیبل از سوی بهداشت و درمان تایید شد.

وی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق و حمایت از تولید داخلی؛ نیروی انتظامی شهرستان برخوار مبارزه با كالای قاچاق را از اولویت‌های كاری قرار داده و از واحدهای مشكوك در شهرستان بازرسی انجام می‌دهد.

صادقی بیان کرد: این انبار كالا در مرحله اول پلمپ و جهت رسیدگی به مقامات قضایی ارجاع شد و پس از تایید این 60 تن كالای قاچاق به گمرك ارجاع شد.

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super