امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 28 March , 2024 ساعت 03:00:51 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / چهارمین همایش آموزشی خادمین آستان مقدس سیدالکریم برگزار شد

چهارمین همایش آموزشی خادمین آستان مقدس سیدالکریم برگزار شد

به گزارش برخوارنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان سیدالکریم، روز گذشته چهارمین همایش آموزشی خادمین آستان مقدس سیدالکریم؛ حضرات ابراهیم و اسماعیل علیهماالسلام با عنوان «در حریم ملکوت» به همت اداره اوقاف و امور خیریه برخوار و آستان امامزاده ابراهیم (علیه السلام) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی نریمانی، مدیر اجرایی این آستان در حاشیه چهارمین همایش آموزشی خادمین آستان سیدالکریم (ع) گفت: چهارمین دوره آموزشی خادمین آستان با رویکرد آموزشی و معرفتی برگزار شد که طی آن آداب معاشرت و نحوه برخورد خادمین با زائرین و همچنین مطالب معرفتی مطرح شد.

وی اضافه کرد: حدود هزار نفر خادم افتخاری آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) وجود دارد که در این مراسم بابت زحمات فراوان خادمین از آن‌ها تقدیر می‌شود.

نریمانی خاطرنشان کرد: مراسم امروز با تلاوت قرآن، خیرمقدم گویی حجت‌الاسلام امیری؛ معاون فرهنگی اجتماعی بقاع متبرکه و اوقاف استان آغاز شد که در ادامه گروه سرود به اجرا پرداختند و پس از آن خادمین آستان تجدید میثاق با حضرات سیدالکریم (ع) در سال جدید برای خدمتگزاری بهتر و با اخلاص بیشتر را انجام دادند.

وی افزود: سخنرانی حجت الاسلام شرفخانی؛ معاونت محترم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بخش بعدی این مراسم بود که در ادامه آن، آموزش خادمین آستان توسط حجت‌الاسلام امیری معاون فرهنگی اجتماعی بقاع متبرکه و اوقاف استان آغاز شد.

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super