امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 11:40:46 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / رئیس‌جمهور فرمایشات رهبری را در عمل نصب‌العین قرار دهد

رئیس‌جمهور فرمایشات رهبری را در عمل نصب‌العین قرار دهد

به گزارش برخوارنیوز به نقل از مهر، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: فتح خرمشهر یک پیام برای امروز ما دارد که بدانیم با مدیریت هوشمندانه و مدبرانه تحت هدایت رهبری است که می‌توان از مشکلات عبور کرد.

وی ادامه داد: مقاومت مردم منطقه در عراق، سوریه و یمن نیز نشانه درستی این ادعاست؛ پیروزی‌های اخیر رزمندگان عراقی که به سمت پیروزی در فلوجه حرکت می‌کنند، نشانه اصالت اعتقاد به مقاومت است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: استکبار جهانی بداند که با شهادت مالک‌اشتر مقاومت، سید مصطفی بدرالدین، صدها بدرالدین جایگزین او خواهند شد.

حاجی‌ دلیگانی در ادامه با اشاره به شرایط داخلی کشور عنوان کرد: از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری که طرح شیطانی دوقطبی‌سازی این مجلس را با انتخابی انقلابی خنثی خواهند کرد، تشکر می‌کنم.

وی خطاب به منتخبان مجلس دهم گفت: بیایید فرصت مجلس دهم را به مسائلی اختصاص دهیم که دغدغه مشترک همه ماست؛ از جمله درباره عملیاتی‌سازی اقتصاد مقاومتی، معیشت مردم، رفع فقر، توجه به بازنشستگان، حمایت از توانمندی‌های دفاعی و موشکی و حمایت از مقاومت اسلامی منطقه در عراق و سوریه و یمن و بحرین اقدام کنیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: رئیس ‌جمهور محترم نیز در عمل از مصالح انقلاب اسلامی و حقوق ملت ایران دفاع کند و فرمایشات رهبری را عملاً نصب‌العین خود قرار دهد.

نماینده مردم برخوار در مجلس همچنین در ادامه از رئیس‌جمهور خواست تا هیأت مشترکی برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی باقی‌مانده در شاهین‌شهر و برخوار تشکیل شود.

حاجی دلیگانی گفت: به وزارت جهاد کشاورزی دستور دهید طرح توازن محصولات کشاورزی و جدول کشت در سطح کشور را تهیه کند تا از کمی محصولات در برخی نقاط و زیادی آن در برخی نقاط دیگر که باعث آسیب به کشور شده، جلوگیری شود.

وی همچنین خواستار تهیه راهکاری برای حذف واسطه‌ها در بخش کشاورزی شد./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super