امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 18 April , 2024 ساعت 08:47:12 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / ایثار و شهادت / شهید یوسفیان در رکاب امام الزمان (عج) شهید شد

شهید یوسفیان در رکاب امام الزمان (عج) شهید شد

به گزارش برخوارنیوز، در حاشیه برگزاری جشن نیمه شعبان در منزل مهدی ابراهیم‌زاده، مداح اهل بیت، در دستگرد برخوار، که با حضور پدر معظم شهید عبدالحسین یوسفیان ، شهد مدافع حرم، برگزار شد، ابراهیم‌زاده ضمن عرض تبریک این ایام فرخنده به همه شیعیان آن حضرت، خاصه مقام معظم رهبری و همه اهالی خوب و مذهبی شهرستان برخوار گفت:  ان شاالله سال ۹۵ سال مهدوی همراه با ظهور آقا بقیه‌الله الاعظم (عج) باشد.

ابراهیم‌زاده که از بستگان شهید مدافع حرم عبدالحسین یوسفیان است در ادامه گفت: جشن نیمه شعبان بیش از بیست سال در دستگرد برخوار برگزار می‌گردد.

وی گفت:  شهید یوسفیان از جوانان پرشور و نشاطی بود که حضوری فعال در مناسبت‌های مذهبی از جمله جشن نیمه‌شعبان داشت و در سال گذشته جهت برپایی محل جشن و پذیرایی از مردم در این جشن حضور داشت و امسال در فراق او، عکس این شهید در این مکان نصب است.

وی افزود: شهید یوسفیان در وصیتنامه خود نوشته بود که از خدا خواسته است که در رکاب امام الزمان (عج) شربت شهادت بنوشد.

این مداح اهل بیت تصریح کرد: وقتی به دیدار یکی از همرزمان شهید که از ناحیه نخاع دچار مصدومیت شده است رفتیم وی گفت که شهید یوسفیان قطعاً در دامان امام زمان (عج) و در رکاب آقا شهید شده است.

ابراهیم‌زاده اضافه کرد: وقتی علت این سخن را پرسیدیم گفت: در شب عملیات یکی از بچه‌های همرزم شهید یوسفیان در عالم رؤیا دیده بود که آقا فرموده بودند این عملیات را خود من فرماندهی می‌کنم و همه شما تحت امر من هستید.

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super