امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 28 March , 2024 ساعت 09:19:22 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / جشن دانش‌آموختگان رشته معماری دانشگاه آزاد دولت‌آباد برگزار شد

جشن دانش‌آموختگان رشته معماری دانشگاه آزاد دولت‌آباد برگزار شد

به گزارش برخوارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران شهر، جشن دانش‌آموختگی دانشجویان رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد همراه با جشن میلاد امام زمان (عج) در سالن همایش خوارزمی این دانشگاه برگزار شد. این مراسم با حضور 65  دانشجو فارغ التحصیل و خانواده آن‌ها برگزار شد و از دانش‌آموختگان معماری تجلیل به عمل آمد.

سید محمد کاظمی سرپرست واحد دولت‌آباد  در این مراسم گفت: «دانش‌آموختگان باید در حفظ رسالت خود در حوزه‌های مختلف علمی و فرهنگی تلاش کنند و این از وظایف هر دانش‌آموخته است.»

دکتر امیررضا نقش هم اظهار کرد: «این واحد دانشگاهی اکنون با 15 رشته کارشناسی ارشد افق روشنی را برای آینده ای موفق‌تر ترسیم کرده است. واحد دولت‌آباد از رشته‌های علمی خوبی به ویژه رشته معماری که این واحد را در مسیر قطب معماری شدن استان اصفهان قرار داده برخوردار است.»

سرپرست دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: «فارغ‌التحصیلان باید با برنامه منسجم‌تری حرکت کنند زیرا ممکن است حمایت‌های خانواده بعد از فارغ‌التحصیلی مثل گذشته نباشد و برای رسیدن به موفقیت باید تلاش بیشتر و نظم بهتری را نسبت به گذشته داشته باشیم تا به موفقیت‌های بهتری دست یابیم.»

اجرای گروه تواشیح، موسیقی زنده، تجلیل از دانش‌آموختگان با اهدای لوح و تندیس یادبود از دیگر برنامه‌های این مراسم بود .

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super