امروز جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 19 April , 2024 ساعت 05:13:16 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / سیاسی / مجلس خبرگان دوره پنجم انقلابی‌تر از گذشته است

مجلس خبرگان دوره پنجم انقلابی‌تر از گذشته است

به گزارش برخوارنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در حاشیه ضیافت شام اعضای خبرگان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره پیام انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان ریاست مجلس خبرگان اظهار داشت: ما قبل از اینکه مجلس خبرگان تشکیل شود به رسانه‌ها گفتیم که مجلس خبرگان پنجم اگر انقلابی‌تر از چهار مجلس گذشته نباشد، کم‌تر از آن هم نیست.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: انتخاب آیت‌الله جنتی این پیام را دارد که تخریب‌های رسانه‌های بیگانه در باره این عالم انقلابی بی‌تأثیر بوده است و امیدواریم که رسانه‌های بیگانه و بدخواهان ملت این پیام را گرفته باشند که ممکن است با جوسازی‌های مقطعی موجی به وجود بیاید، اما دوام نخواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: آیت‌الله جنتی یکی از نمایندگان خبرگان هستند و برای ریاست، این مطرح نیست که نفر چندم باشند، چراکه در ریاست مجلس خبرگان همه 88 نماینده حق مساوی دارند و معنای این حق مساوی این است که مجلس خبرگان با توجه به شایستگی‌های آیت‌الله جنتی ایشان را برگزیده است.

وی در پایان تأکید کرد: با توجه به انقلابی بودن آیت‌الله جنتی در قبل و بعد از انقلاب و از زمان آغاز نهضت حضرت امام (ره) اعضای خبرگان ایشان را به عنوان شخصی که همواره ولایتی بوده و هستند، انتخاب کردند./

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super