امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 18 April , 2024 ساعت 06:39:24 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / جبهه ضد انقلاب بار دیگر از انتخاب انقلابی خبرگان رهبری مأیوس شد

جبهه ضد انقلاب بار دیگر از انتخاب انقلابی خبرگان رهبری مأیوس شد

به گزارش برخوارنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مسعود سرافراز در خطبه‌های امروز خود در نماز جمعه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبرى در جمع دانش‌آموختگان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) اظهار کرد: معظم‌له بیانات بسیار مهمی را در باب مسائل داخلی و بین‌المللی بیان فرمودند.

وی افزود: در کنار جهاد اصغر و جهاد اکبر، ما یک جهاد کبیر هم داریم؛ بر اساس آیه 52 سوره مبارکه فرقان جهاد کبیر در ادبیات قرآنی یعنی ایستادگی و مقاومت و عدم تبعیت.

امام‌جمعه دولت‌آباد تصریح کرد: منظور از جهاد کبیر جنگ نظامی نیست؛ جهاد کبیر یعنى اطاعت نکردن از دشمن، از کافر، از خصمى که در میدان مبارزه با تو قرارگرفته در میدان‏‌هاى مختلف اعم از سیاست، اقتصاد، فرهنگ، هنر است.

وی ادامه داد: دشمن مستکبر، در صدد به‏ زانو درآوردن انقلاب اسلامی است؛ با نفوذ دادن فرهنگ خود، با فشار اقتصادی خود، با انواع و اقسام تلاش‌های سیاسی خود این هدف را دنبال می‌کند.

سرافراز با اشاره به صحبت‌های رهبری مبنی بر اینکه خرمشهرهایی مهم و تاثیرگذار در پیش داریم، بیان داشت: خرمشهرها باید آزاد شود ولی نه در میدان جنگ نظامى بلکه در یک میدانى که از جنگ نظامى دشوارتر است؛ اقداماتی که ویرانی‏‌های جنگ نظامی را به دنبال ندارد و حتی آبادانی و رونق و فایده هم برای کشور دارد اما این فتوحات با سختی‏‌ها و مشکلات بیشتری رو به‏ روست و نیازمند استقامت و تلاش بیشتری است.

وی با اشاره به مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: مجلس پنجم خبرگان رهبری شروع درخشانی داشت و اعضای محترم خبرگان، بصیرت سیاسی، دشمن‌شناسی و زمان‌فهمی خودشان را به‌ خوبی نشان دادند و با انتخاب آیت‌الله جنتی برای ریاست مجلس خبرگان با توجه به سوابق انقلابی وی، دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی و کلیه دلسوزان انقلاب را که نگران انقلابی ماندن مجلس خبرگان بودند، برطرف کردند و به فضل الهی جبهه ضد انقلاب بار دیگر از انقلاب و انتخاب انقلابی خبرگان رهبری مأیوس شد.

امام جمعه دولت‌آباد همچنین با اشاره به شروع کار دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان مجلس عنوان کرد: مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران از نمایندگان مجلس انتظار دارند که نگاه ملی به همه قوانین و مصوبات داشته باشند و از بخشی‌نگری اجتناب کنند.

وی ادامه داد: از ایجاد چالش و دعواهای سیاسی و جناحی پرهیز کرده و پیوسته به دنبال تحقق همبستگی ملی باشند؛ مواضع عزت‌مندانه داشته باشند و مدرس‌وار در برابر زیاده‌خواهی‌های بیگانگان بایستند.

سرافراز تاکید کرد: مجلس جدید باید مصالح کشور و نظام برایشان مهم باشد نه مصلحت خودشان و ماندن بر صندلی نمایندگی؛ به مسئله اشتغال، زدودن محرومیت از مناطق محروم، مهار و کنترل تورم و مقابله با گرانی و مبارزه با فساد در همه عرصه‌ها به‌ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی و تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی اهتمامی ویژه و جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در یک‌ کلام، هم نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هم مجلس خبرگان، سپاسگزاری شایسته را در خدمت صادقانه به مردم و کشور و نظام اسلامی محقق سازند.

امام جمعه دولت‌آباد ضمن محکوم کردن کارشکنی‌های دولت سعودی در خصوص حج امسال یادآور شد: به دلیل اهمیت خاص حج که ظرفیت‏ عظیمی برای تقویت وحدت امت اسلامی و مقابله با نقشه دشمنان اسلام است و نقش جمهوری اسلامی نیز محوری و تأثیرگذار هست؛ سعودی‏‌ها برای این‏که ما این صحنه بزرگ اسلامی را خالی کنیم گاهی تنگناهایی را ایجاد می‏‌کنند و دشمنان اسلام نیز آرزو دارند که پای جمهوری اسلامی ایران از حج قطع شود.

وی تأکید کرد: اما با همه اهمیتی که حج دارد مسئولان عربستان باید بدانند که مردم و ملت غیور ایران، به‏ هیچ‏ وجه حاضر نیستند که عزت و غیرت و کرامت خود را زیر پا گذاشته و شرایط غیرمنطقی آنان را بپذیرند.

سرافراز خاطر نشان کرد: رسماً اعلام می‏‌کنیم دنبال تعطیلی حج نیستیم ولی موانعی که دولت عربستان برای مسؤولان و حاجیان ما ایجاد کرده، باعث شده که در حال حاضر اعزام حجاج ایرانی با مشکل مواجه شود./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super