امروز پنج شنبه , ۹ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 28 March , 2024 ساعت 11:51:06 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / ایثار و شهادت / برخوار امروز میزبان کاروان عاشقان حسینی زائران خمینی بود

برخوار امروز میزبان کاروان عاشقان حسینی زائران خمینی بود

به گزارش برخوارنیوز، شهرستان برخوار امروز میزبان کاروان حسینی، زائران خمینی (ره) بود.

کاروانی از عاشقان روح‌الله مشتمل بر ۷۰۰ نفر از دانشجویان مجتمع دانشگاهی امیرالمو‌منین (ع) اصفهان با پای پیاده و به صورت نمادین عازم حرم مطهر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی شدند تا با  حضور در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عشق و علاقه خود را به روح بلند آن حضرت ابراز نمایند.

جواد داوری فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) دولت آباد گفت: این کاروان حرکت خود را از گلزار شهدای اصفهان آغار کرد و در ادامه پس از زیارت به شهرستان برخوار وارد شد.

داوری افزود: پس از ورود این کاروان به برخوار به طور همزمان جهت زیارت امامزاده محمود بن موسی بن جعفر و غبارروبی گلزار شهدای دولت‌آباد ، شهدای گمنام دانشگاه آزاد دولت‌آباد، شهدای گمنام دولت‌آباد واقع در پارک سیدمحمد، گلزار شهدای علی‌آباد، حبیب‌آباد و  کمشچه حضور یافتند.

فرمانده حوزه بسیج امام حسین (ع) گفت: این کاروان جهت اقامه نماز ظهر و عصر در بارگاه امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر (ع) معروف به امامزاده نرمی حضور یافت و پس از صرف ناهار و استراحت به سمت امامزاده ادهم دستگرد، گلزار شهدای سین، گلزار شهدای گز، گلزار شهدای گرگاب و در نهایت شاهین‌شهر حرکت خواهد نمود.

وی در ادامه افزود: این کاروان امشب در دانشکده مالک اشتر شاهین‌شهر اقامت خواهند نمود و فردا به سمت تهران حرکت خواهند کرد.

داوری اظهار داشت: برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم جهت استقبال از این کاروان توسط حوزه بسیج امام حسین (ع) دولت‌آباد با همکاری دستگاه‌های دیگر شهرستان انجام شد.

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super