امروز چهارشنبه , ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Wednesday , 24 April , 2024 ساعت 08:40:56 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / جشنواره غذای سالم در شهرستان برخوار برگزار شد

جشنواره غذای سالم در شهرستان برخوار برگزار شد

به گزارش برخوارنیوز، جشنواره غذای سالم با هدف تقدیر از داوطلبین سلامت و ترویج تغذیه سالم و سنتی در تالار شهرداری دولت آباد با حضور ۲۵۰ نفر از داوطلبین سلامت شهرستان برخوار، شهردار دولت آباد ، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین ستاد شبکه بهداشت و درمان و پرسنل مراکز بهداشتی درمانی برگزار شد.

در این جشنواره عبدانی فرماندار برخوار و اطهری‌فر شهردار دولت‌آباد در خصوص این برنامه سخنرانی نمودند.

در ادامه دکتر کمالی مدیر شبکه  بهداشت و خانم دکتر زیبنده پور معاونت  بهداشتی شبکه برخوار در مورد نقش داوطلبین سلامت در ارتقاء سلامت جامعه و همچنین در اجرای برنامه سفیران سلامت مطالبی ارائه نمودند.

مدیر شبكه بهداشت و درمان  شهرستان برخوار در این جشنواره گفت: داوطلبین سلامت در ارتقاء سلامت جامعه و همچنین در اجرای برنامه سفیران سلامت نقش مهمی دارند.

دکتر حسن كمالی اظهار داشت: با توجه به مصرف بی‌رویه فست فودها و غذاهای بیرون ، ابتلا به چربی و قند خون و انواع بیماری‌های غیرواگیر در میان مردم افزایش یافته است و برگزاری  جشنواره، اطلاعات تغذیه‌ای داوطلبان و مردم را افزایش می‌دهد.

كمالی افزود:این جشنواره با هدف ترویج تغذیه سالم همراه با کاهش مصرف نمک و روغن و نیز کاهش هزینه‌ها و ارتقای فرهنگ غذاهای بومی و سنتی است.

وی تصریح كرد: امیدواریم برگزاری این برنامه‌ها بتواند در شیوه صحیح تغذیه و فرهنگ استفاده از غذاهای سالم مفید باشد.

پس از پایان برنامه‌های جشن، غذاهای طبخ شده تست و به کلیه داوطلبان شرکت کننده در جشنواره و مربیان داوطلب مراکز هدایایی به رسم یادبود اهداء شد./ انتهای خبر

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super