امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 18 April , 2024 ساعت 03:40:40 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / تغییر باور در جامعه از اهداف برنامه‌ریزی شده دشمن است

تغییر باور در جامعه از اهداف برنامه‌ریزی شده دشمن است

به گزارش برخوارنیوز، ناصر بهرامی معاونت سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) در گفتگو با برخوارنیوز گفت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری این است که نیروهای انقلابی و دلسوزان نظام در امر خدمت به کشور به صورت فعال وارد عمل شوند و این رسالت را به نحو شایسته در عرصه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی انجام دهند.

وی با اشاره به ورود و سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی در اقتصاد ایران افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری تبیین فرمودند اصل باید ورود فناوری و دانش به ایران جهت تقویت زیرساخت‌ها و صنایع مادر با تأکید بر مصرف تولیدات داخلی باشد.

بهرامی در ادامه گفت: دغدغه دیگر مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی عبارت از تغییر باورها در قشر نخبگان کشوری و دانشگاهی است و نباید روحیه انقلابی در قشر نخبگان تضعیف و یا به سمت روحیه نرمش و سازش تغییر کند.

معاون سیاسی سپاه تأکید کرد: تغییر باور در جامعه از اهداف برنامه‌ریزی شده دشمن است تا با این رویکرد بتواند به اهداف خود دست یابد. بنابراین مسئولین و قشر نخبه کشور می‌بایست در مواجهه با این ترفند دشمن هوشیار باشند.

بهرامی همچنین گفت: علی‌رغم سم‌پاشی‌هایی که توسط رسانه‌های غربی و شبکه‌های ماهواره‌ای با معرفی لیست انگلیسی صورت گرفت در هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برنده جمهوری اسلامی و ملت ایران بود.

این مسئول سپاه خاطرنشان کرد: با هوشیاری و بصیرتی که مجلس خبرگان در تعیین رئیس این مجلس از خود نشان داد مشخص شد که مجلس خبرگان رهبری، فراجناحی و انقلابی است و اصل  نظام جمهوری اسلامی را در نظر دارد.

بهرامی با اشاره به آغار فعالیت مجلس دهم ادامه گفت: درخواستی که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی وجو دارد این است که به دور از منافع حزب و گروه خود برای آبادانی کشور و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی تلاش نمایند./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super