امروز جمعه , ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 19 April , 2024 ساعت 06:36:35 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / آس و پاس رتبه 5 پرفروش‌ترین کتاب انتشارات الف شد

آس و پاس رتبه 5 پرفروش‌ترین کتاب انتشارات الف شد

به گزارش برخوارنیوز، فاطمه احمدی شاپورآبادی نویسنده جوان و خالق رمان "آس و پاس" و کارشناس شیمی محض دانشگاه کاشان و عضو صنف فیلم‌نامه‌نویسی و باشگاه فیلمانه‌نویسان سینمای ایران است.

وی متولد و ساکن شاپور آباد برخوار است و نویسندگی را  از دوران کودکی شروع نموده است. به گفته خودش، توجه اعضاء خانواده و نزدیکان به مطالعه و علاقه به خواندن داستان و رمان علت بوجود آمدن این زمینه در دوران کودکی او بوده است.

این نویسنده جوان، اولین داستان خود را در سن هفت سالگی به رشته تحریر درآورده است. وی خیال‌پردازی کودکانه خود را زمینه‌ساز علاقه به نویسندگی در دوران نوجوانی و جوانی می‌داند.

فاطمه احمدی در گفتگو با برخوارنیوز گفت: تلنگر ذهنی من برای نوشتن داستان "آس و پاس" دختر بچه دست‌فروشی به نام بهاره بود.

احمدی در پاسخ به تعداد آثار خود و همچنین فعالیت‌های فعلی خود اظهار داشت: اگرچه رمان آس و پاس اولین رمان به چاپ رسیده من می‌باشد ولی داستان‌ها و رمان‌های دیگری نیز نوشته‌ام که هنوز به چاپ نرسیده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر بیشتر بر روی نوشتن داستان کوتاه و فیلمنامه‌نویسی متمرکز شده‌ام و همینک علاوه بر نوشتن رمانی متفاوت، برای نوشتن یک فیلم‌نامه بلند داستانی نیز مشغول به کار هستم و امیدوارم بتوانم آن را در نمایشگاه سال آینده کتاب تهران معرفی نمایم.

احمدی در مورد رمان آس و پاس بیان داشت:  اگر چه این رمان 5 سال پیش نوشته شده است ولی به دلیل مشکلات و محدودیت‌های صنعت نشر و چاپ و همچنین مسایل مالی موفق به چاپ آن نشده‌ام تا اینکه به همت استاد نیما معماریان شاعر برجسته و عضو شورای تحریریه نشر ادبی الف موفق به چاپ  و ارائه آن در نمایشگاه امسال  کتاب تهران شدم.

وی استقبال مردم از نمایشگاه کتاب تهران و حضور پر شور آنها مخصوصاً در روزهای آخر نمایشگاه را نشانه پیشرفت و بالا رفتن سطح آگاهی و فرهنگ مطالعه دانسته و اظهار امیدواری کرد که این امر باعث روند صعودی سرانه مطالعه در کشور گردد.

نویسنده رمان آس و پاس استقبال از کتاب خود را رضایت بخش دانست و آنرا جزء 5 رمان پرفروش انتشارات الف در بیست و نهمین دوره برگزاری نمایشگاه کتاب تهران معرفی کرد.

در ادامه احمدی ضمن توصیه مردم به ویژه جوانان به مطالعه و تلاش برای بالا بردن فرهنگ کتابخوانی، از کسانی که در چاپ و انتشار این کتاب وی را یاری کردند به ویژه همسرش بخاطر تلاش، همراهی و پیگیری‌های مستمر وی تشکر و قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که استقبال همشهریان خوب و مردم با فرهنگ شهرستان برخوار نیز همانند نمایشگاه کتاب تهران پر شور و رضایت‌بخش باشد و حمایت و همراهی مسئولان شهرستان برخوار بویژه مسئولان فرهنگی را خواستار شد./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super