امروز شنبه , ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Saturday , 20 April , 2024 ساعت 06:56:53 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / ایثار و شهادت / شهدای ما یقه‌ اسرائیل را گرفته‌اند

شهدای ما یقه‌ اسرائیل را گرفته‌اند

به گزارش برخوارنیوز به نقل از مشرق، سردار محمد احمدیان از راویان دوران هشت سال دفاع مقدس در محفل یادبود شهدای محله دستگرد خیار در حسینیه حضرت حسین فاطمه به بیان خاطرات و پیام شهدا، بیانات و پیام‌های حضرت امام به رزمندگان پرداخت.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل می‌گویند تفکر امام (ره) باید به موزه برود، عنوان کرد: در سال‌های بعد از جنگ تحمیلی شیعیانی از یمن و لبنان به پیروی از راه شهدا و امام دنیا را تکان دادند که حالا آمریکا و اسرائیل یقه‌‌ آنان را گرفته‌اند، آن گاه اینجا در داخل کشور عده‌ای این تفکر را متعلق به موزه می‌دانند و می‌گویند چرا ما باید به سوریه نیرو اعزام کنیم؟

این فرمانده جنگ و راوی جبهه‌ها افزود: شاید خیلی‌ها فکر کنند در این مملکت نام و یاد شهدا کم‌رنگ شده، اما بدانید خون شهدا راه خود را باز کرده و می‌رود؛ یادمان نرفته که شهدایمان را داخل اصفهان و تهران تشییع می‌کردیم، ولی امروزه شهدای ما را از دیواره‌های اسرائیل می‌آورند، یعنی شهدای ما یقه‌ اسرائیل را گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: همین عزت برای شهدا کافی است که امروز العبادی نخست وزیر عراق، رسما اعتراف می‌کند که اگر ایرانی‌ها نبودند امروز البغدادی سرکرده داعش به جای من بر عراق حکومت می‌کرد.

احمدیان در حین بیان نحوه شهادت و جان‌فشانی همرزم خود شهید عباس قادری که اهل زیار بود، از پیدا شدن بدن مطهرش طی چند روز اخیر خبر داد.

وی تصریح کرد: این پیام استقامتی‌ است که دنیا گرفته است و بچه‌های عصر روح‌الله این گونه خود را فدای اسلام می‌کنند؛ این تفکری است که یقه‌ آمریکا و اسرائیل را گرفته و آن‌ها از همین وحشت دارند و نه تفکری که سرکردگان آن دستشان را بالا گرفته و موشک‌های آمریکا را به رخ ما می‌کشد.

روایت‌گر جبهه‌ها عنوان کرد: دلیل برگزاری این یادواره‌ها بیان این است که با روحیه‌ شهدا پای دین خدا بایستند و حاضر باشند برای قرآن سر بدهند نه فقط قرآن سر بگیرند که نسل روح‌الله این نسل است.

وی در پایان به قسمتی از پیام حضرت امام راحل به هنگام پایان جنگ اشاره کرد و ابراز داشت: نگاه امام و جغرافیای دل بچه شیعه و بچه مسلمان جهانی‌است؛ مگر می‌شود مظلومی را ببینید و به کمک او نروید./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super