امروز جمعه , ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Friday , 29 March , 2024 ساعت 01:55:49 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / رهبر انقلاب با منویات خود مجلس دهم را واکسینه کردند

رهبر انقلاب با منویات خود مجلس دهم را واکسینه کردند

به گزارش برخوارنیوز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر با تبریک فرارسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان، به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس دهم اشاره و اظهار کرد: اگر بخواهم فرمایشات مقام معظم رهبری را به عنوان یکی از همین منتخبان مردم در مجلس برای افکار عمومی تشریح کنم باید اعتراف کرد حضرت آقا چشم‌انداز و سیاست‌های کلانی که مورد نیاز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است را برای نمایندگان مردم در این مجلس ریل‌گذاری کردند.

وی افزود: اگر همه ما نمایندگان به همین سخنان حضرت آقا در ابتدای شروع به کار مجلس دهم توجه و به آن جامعه عمل بپوشانیم بدون شک بسیاری از مشکلات کشور هم در حوزه اقتصادی و هم در حوزه سیاسی و هم فرهنگی حل‌ و فصل خواهد شد.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان جنبه پیشگیری و روشنگری نیز داشت، تصریح کرد:‌ در این دیدار مقام معظم رهبری با پرداختن به نکات بسیار مهمی در مورد چالش‌ها و فرصت‌ها در واقع مجلس دهم را واکسینه کرد چرا که برخی از صاحب‌نظران و کارشناسان معتقد بودند که مجلس دهم ممکن است سرنوشتی همانند مجلس ششم در انتظار او باشد. اما با این واکسینه کردنی که توسط مقام معظم رهبری صورت گرفت دیگر جای نگرانی وجود نخواهد داشت و می‌توان گفت مجلس دهم مجلسی است در خدمت نظام و مردم.

وی همچنین با پرداختن به اصلی‌ترین محور فرمایشات مقام معظم رهبری در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال انقلاب در 14 خرداد گفت: اصلی‌ترین و در واقع مهم‌ترین محور سخنان حضرت آقا در سالگرد ارتحال امام (ره) تبیین شاخصه‌های انقلابی‌گری بود.

حاجی‌دلیگانی بیان داشت: پرداختن به شاخصه‌های انقلابی‌گری یعنی اینکه هر کسی در کشور باید این احساس را داشته باشد که به‌ صورت انقلابی برای پیشرفت و آبادانی کشور اقدام و عمل کند.

وی تأکید کرد: اصلی‌ترین پیام مقام معظم رهبری در پرداختن به انقلابی‌گری جلوگیری از تلاش عده‌ای از خواص بود که یا آگاهانه و یا غیر در تلاش‌اند که ساختار اصلی نظام را تغییر دهند.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس همچنین به مانع‌تراشی‌های دولت وهابی صفت آل‌سعود در جلوگیری از اعزام حجاج ایرانی به سرزمین مکه و مدینه اظهار کرد: راهی که هم‌اکنون سران وهابی صفت آل‌سعود برای مقابله و مبارزه به قدرت نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه پیش‌گرفته‌اند راه صدام حسین و قذافی‌های معدوم است.

وی با بیان اینکه سران وهابی صفت آل‌سعود که از خود اختیاری ندارند و توسط سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی موساد و انگلیس و سیا اداره می‌شوند، خاطر نشان کرد: باید حرمین شریفین در سرزمین‌های مکه و مدینه به جای حکام وهابی صفت آل‌سعود، توسط مجموعه‌ای از نمایندگان کشورهای اسلامی اداره شوند./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super