امروز پنج شنبه , ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 18 April , 2024 ساعت 03:10:47 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / نظارت بر واحدهای صنفی در ماه مبارك رمضان تشديد می‌شود

نظارت بر واحدهای صنفی در ماه مبارك رمضان تشديد می‌شود

به گزارش برخوارنیوز  به نقل از باشگاه خبرنگاران شهر، رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برخوار گفت: نظارت بر عملكرد واحدهای صنفی شهرستان در اين ماه تشديد می‌شود و با متخلفان صنفی برخورد می‌شود.

حمیدرضا رحیمی ضمن تبریك ماه مبارك رمضان گفت: در طول ماه مبارک رمضان گشت‌های مستقل و مشترک بازرسی باهمکاری ادارات تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان انجام می‌شود.

وی افزود: نظارت بر کالاها و اقلام پر مصرف این ایام از  جمله پروتئین، لبنیات، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، زولبیا و بامیه و آش و حلیم است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برخوار اظهار داشت: ساعات پخت واحدهای خبازی طی برنامه‌ریزی انجام شده با اتحادیه مربوطه صبح‌ها از ساعت 9:30 لغایت 13 و بعد از ظهر از ساعت 16:30 لغایت 30 دقیقه قبل از اذان مغرب می‌باشد.

 رحیمی افزود: در ضمن نانوایانی که تمایل به پخت در شیفت اول صبح دارند با هماهنگی اتحادیه می‌توانند در شیفت صبح فعالیت كنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برخوار تاكید كرد: رعایت قوانین نظام صنفی توسط واحدهای از جمله رعایت سود خرده فروشی و نصب برچسب قیمت نیز انجام می‌شود.

رحیمی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره 45860270 تماس گرفته و تخلف را به واحدهای بازرسی و اصناف گزارش دهند./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super