امروز سه شنبه , ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ برابر با Tuesday , 19 March , 2024 ساعت 08:00:35 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / خواندنی / پسری که در حال سنگ شدن است

پسری که در حال سنگ شدن است

به گزارش برخوارنیوز، رامش دارجی، 11 سال دارد و اهل نپال است. او مبتلا به بیماری ایکتیوز یا ماهیاک است. رامش وقتی به دنیا آمد مثل بچه‌های دیگر بود. اما 15 روز پس از اینکه از بیمارستان به خانه رفت بدنش شروع کرد به پوسته پوسته و کلفت شدن و کم‌کم فلس‌های سیاهی روی پوستش ایجاد شد.

او در پنج سالگی متوجه شد تمام اعضای بدنش درد می‌کند و مدام به پدر و مادرش از این بابت شکایت می‌کرد. هر چه بزرگتر می‌شد درد بدنش بیشتر می‌شد و پوست بدنش سف‌تر. او در 11 سالگی هیچ دوستی ندارد. همۀ بچه‌ها وضعیت او را که می‌بینند می‌ترسند و فرار می‌کنند.

والدین رامش وضع مالی خوبی ندارند با این حال همۀ تلاششان را برای درمان او کرده‌اند اما هزینۀ درمان بسیار بالاست. شانس وقتی به رامش رو آورد که در شبکه‌های اجتماعی فیلمی از او پخش شد و یک خوانندۀ نپالی آن را دید. او پس از باخبر شدن از جریان و وضع زندگی رامش و خانواده‌اش قول داد که به آنها کمک کند. حالا او به وعده‌اش عمل کرده و مراحل درمان این پسر در یکی از بیمارستان‌های نپال آغاز شده است.

منبع: اینترنت/ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super