امروز پنج شنبه , ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Thursday , 25 April , 2024 ساعت 04:17:51 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / دوره آموزشی طب سنتی در برخوار برگزار می‌شود

دوره آموزشی طب سنتی در برخوار برگزار می‌شود

به گزارش برخوارنیوز، سرپرست حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) دولت‌آباد از برگزاری دوره آموزشی طب سنتی خبر داد.

خانی گفت: با توجه به رواج دوباره طب سنتی در بسیاری از کشورها از جمله ایران و موفقیت‌های چشم‌گیر درمان بیماری‌ها با رویکرد سنتی نیاز به آگاهی ‌بخشی مردم بیش در این زمینه بیش از پیش مورد انتظار است.

وی افزود: به منظور ارتقاء سطح دانش عمومی و ترغیب افراد جهت استفاده از این الگو برای درمان بیماری‌ها، حوزه بسیج حضرت زینب (س) با همکاری پایگاه‌های بسیج سطح شهرستان برخوار و با استفاده‌ از توان شبکه بهداشت و درمان برخوار اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی در خصوص مقایسه طب سنتی با طب جدید کرد.

خانی اضافه کرد: این دوره از کلاس‌ها ویژه خواهران و در چهار جلسه‌ آموزشی در روزهای چهارشنبه هر هفته انجام می شود. اولین جلسه‌ آموزشی هشتم اردیبهشت و در مهدیه دولت‌آباد برگزار می شود.

وی گفت: امید است با بهره‌گیری از اساتید ممتاز طب سنتی از جمله دکتر جعفری پزشک طب سنتی و احمدی کارشناس این حوزه، میزان آگاهی مردم در این خصوص افزایش یابد و مردم تشویق به استفاده از داروهای گیاهی به جای داروهای شیمیایی شوند./انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super