امروز سه شنبه , ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Tuesday , 23 April , 2024 ساعت 02:02:50 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / ویژه برنامه شهادت امام موسی بن جعفر (ع) برگزار می‌شود

ویژه برنامه شهادت امام موسی بن جعفر (ع) برگزار می‌شود

به گزارش برخوارنیوز، مسئول پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) دولت‌آباد، از برگزاری ویژه برنامه به مناسب شهادت حضرت موسی بن جعفر (ع) خبر داد.

عباسی گفت: این پایگاه با همراهی هئیت و کانون فرهنگی مسجد موسی بن جعفر (ع) در نظر دارد به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) با بهره‌گیری از سخنرانان مطرح شهرستان برخوار مراسمی را ویژه شهادت آن امام همام به همراه مداحی و دیگر برنامه‌های مذهبی برگزار کند.

وی اشاره کرد: این مراسم به مدت 2 شب در تاریخ‌های 13 و 14 اردیبهشت و در مسجدی که به نام امام موسی بن جعفر (ع) مزیّن شده است، برگزار می‌شود.

وی همچنین افزود: در مراسم شب اول خطیب توانا حجت‌الاسلام سرافراز، نماینده ولی فقیه و امام جمعه دولت‌آباد و در شب دوم حجت‌الاسلام انصاری‌پور سخنرانی‌ می‌کنند.

عباسی در ادامه مطرح کرد: در دومین شب این مراسم، یکمین سالگرد 2 تن از شهدای گمنام مدفون در پارک سیدمحمد دولت‌آباد،برگزار می شود.

گفتنی است مسجد امام موسی بن جعفر (ع) یکی از مساجد فعال در زمینه‌ برگزاری برنامه‌های مناسبتی ویژه اعیاد، عزاداری‌ها و دیگر مراسمات مذهبی در دولت‌آباد است./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super