امروز چهارشنبه , ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Wednesday , 24 April , 2024 ساعت 04:14:02 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / اخبار سراسری / اجتماعی / مردم سوال می‌کنند چه چیزهایی دادیم و چه چیزهایی گرفتیم

مردم سوال می‌کنند چه چیزهایی دادیم و چه چیزهایی گرفتیم

به گزارش برخوارنیوز به نقل از ایسنا، نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه، صبح امروز در صحن علنی مجلس خطاب به وزیر امور خارجه گفت: اصل مذاکره اراده نظام بود و کسی مخالف مذاکره نبوده و نیست. در نوع مبادله و داد و ستد سوالاتی مطرح است از جمله این که نمی‌توان به دشمن اعتماد کرد. داده‌های ما نقد و داده‌های آنها نسیه است.

حسینعلی حاجی دلیگانی ادامه داد: قرار بود به کمیسیون امنیت ملی گزارش داده شود اما چه در مجلس نهم و چه در مجلس دهم گزارش شفافی به دست ما نرسید. مطالبی که ارائه شده کلی بوده، این در حالی است که مردم دقیق و شفاف سوال می‌کنند که چه چیزهایی دادیم و چه چیزهایی گرفتیم. گزارش ، حق مردم است.

این نماینده  اصولگرای مجلس همچنین متذکر شد بر اساس ماده 3 قانون اقدام متقابل تثبیت شده بود که اگر آنها خطایی کردند ما باید کارخانه‌ها را راه بیندازیم اما ما چه کار کردیم؟ مردم چه زمانی باید نتیجه این اقدامات را سر سفره خود ببینند؟ آیا از دین مردم خبر دارید؟ آیا از کارخانه‌های تعطیل شده اطلاع دارید؟ آیا از کارخانه‌های تعطیل شده و افرادی که درآمدشان را ازدست داده‌اند خبر دارید؟ آیا می‌دانید چه تعداد دختران عقد شده هستند که منتظر چند میلیون پول برای تامین جهیزیه‌‌هایشان هستند؟ آمریکایی‌ها دو میلیارد دلار از ما سرقت کردند چرا جواب یاوه گویی‌های آنها را نمی‌دهیم./ انتهابی پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super