امروز سه شنبه , ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Tuesday , 23 April , 2024 ساعت 11:53:15 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / کودک‌کشی عربستان همانند زنده به گور کردن کودکان در جاهلیت است

کودک‌کشی عربستان همانند زنده به گور کردن کودکان در جاهلیت است

به گزارش برخوارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران شهر، نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی اقدام سازمان ملل متحد در خصوص خط زدن عربستان از لیست کشورهای کودک‌کش را محکوم و تصریح کرد: اقدام آمریکا  در عقد قراردادهای جدید برای جذب دلارهای عربستان به دلیل مشکلات مالی به شکل دیگر در زمان صدر اسلام انجام شده بود.
حسینعلی حاجی افزود: اقدام سازمان ملل مبنی بر نادیده گرفتن موضع خود در قبال عربستان به خاطر کسری بودجه اخیر و اقدام به عقد قراردادهای جدید برای جذب دلار عربستان جای تاسف دارد
وی گفت: این اعتراض با یک گزارش مستند و دقیق که به روشنی حاکی از ظلم عربستان در حق کودکان یمنی و غیره ارائه شده بود ولی متاسفانه در جهانی که یک روز به عنوان " روز جهانی کودک" نامگذاری شده، به خاطر منافع مالی شاهد چنین اقداماتی هستیم.
حاجی تصریح کرد: البته این اقدام عربستان در ابعاد کوچک‌تر در زمان صدر اسلام به صورت "زنده به گور کردن دختران" نمایان بود و این تصمیم نیز همان روش جاهلیت حکام عربستان و سازمان ملل در ابعاد جدید و گسترده‌تر و در جهت مشروعیت به آن است.
نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مورد اقدامات اخیر بعضی از وابستگان سران نظام که باعث جنجال رسانه‌ای شد نیز گفت: ما نباید رسانه‌ها را محدود کنیم. باید با ایجاد فضای نقد و آزاد‌اندیشی و بدون سانسور در کشور بگذراریم واقعیت‌های جامعه بازگو شود.
حاجی ادامه داد: متاسفانه بعضی از افراد وابسته به سران نظام به دنبال آن هستند که هر کجا که صدای مردمی بلند می‌شود، ایجاد خفقان و سرکوب کنند که این اقدام نیز ناپسند است./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super