امروز چهارشنبه , ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ برابر با Wednesday , 24 April , 2024 ساعت 03:17:11 .:برخوارنیوز در خدمت همشهریان برخواری:.
خانه / برخوار / احیای موقوفات برخوار در دست پیگیری قرار دارد

احیای موقوفات برخوار در دست پیگیری قرار دارد

به گزارش برخوارنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی اظهار داشت: در راستای احیای موقوفات و رقبات شهرستان برخوار همچنین اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش که از سیاست‌ها و اولویت‌های اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه می‌باشد به صورت جدی در این شهرستان در حال پیگیری می‌باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا جلساتی با مدیر اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان برخوار، نماینده مردم برخوار و شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر خورزوق، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان و دهیار محسن آباد برگزار شده است.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار در ادامه افزود: با توجه به گستردگی و پراکندگی موقوفات در این شهرستان به خصوص موقوفات الله آباد، اسلام آباد، دلیگان و حمام‌های شهر خورزوق و مسائلی که پیرامون آن‌ها وجود دارد توافقات اولیه‌ای صورت گرفته شد که قرار است به زودی پیگیری حقوق موقوفات و همچنین مستاجران این موقوفات و رقبات مشخص و اقدامات لازم نیز صورت گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی در ادامه افزود: همچنین در راستای بروز رسانی اسناد موقوفات و رقبات شهرستان و اخذ اسناد جدید برای 25 رقبه تجاری، مسکونی و مذهبی شهرستان نیز با مدیر اداره ثبت اسناد و املاک برخوار نشستی برگزار شد و مقرر شد تا همکاری و تعامل بین این دو اداره براساس قانون سرعت گیرد تا بتوانیم حقوق موقوفات و واقفین را بیش از پیش محقق کنیم./ انتهای پیام

یک دیدگاه

Watch Dragon ball super